2777
2789

این چ مارکیه؟

شبیه الجیه اما الجی این مدلو نداره ک

برای منم این شکلیه اما در بار اینجوری کوچیک نداره کلا از بالا تا پایینه

بگذار امیدواری در سیاه ترین روز ها،هنرِ تو باشد🌱

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خوبه ولی به نسبت پولی که میدی جادار و به درد بخور نیست،یخچال فقط دوقلو

خدایا تا انقلاب مهدی از نهضت خمینی محافظت بفرما ،، خامنه ای رهبر به لطف خود نگه دار🤲 با حمله حرام زاده ها به وطن ، بیش از صدها خون پاک و کودک حلال زاده ایرانی توسط مجرمین اپستینی و شیاطین بعل پرست قربانی شدند ، قابل توجه معدود بیشرف هایی که از حمله این وحوش به کشورشون حمایت میکردن ، همه تون در این خونها شریک هستین حتی اگر در حد یک لایک حمایت کرده باشین و اون دنیا باید جواب بدین

عالیه عزیزم مبارک باشه به دل خوش استفاده کنی

میشه لطفا واسه شفا و سلامتی داداشم یه امن یجیب بخونید؟ ممنون از همگی     ( أَمَّن یُجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذَا دَعَاهُ وَیَکْشِفُ السُّوءَ )
خوبه ولی به نسبت پولی که میدی جادار و به درد بخور نیست،یخچال فقط دوقلو

ب درد خوردنش بستگی ب مدل زندگی ادم داره 

برای من ک هرچقدر هم پر کنم باز انگار هیچی تو یخچال نیست 

اهل فریز کردنم نیستم 

بگذار امیدواری در سیاه ترین روز ها،هنرِ تو باشد🌱
اخه خیلی هم مهم نیست که الان ادم هم زمان یخو اب بخواد 

اول یخ بریز تو لیوانت بعد اب بریز روش اینکه ایراد حساب نمیشه وا😐

بگذار امیدواری در سیاه ترین روز ها،هنرِ تو باشد🌱
ب درد خوردنش بستگی ب مدل زندگی ادم داره  برای من ک هرچقدر هم پر کنم باز انگار هیچی تو یخچال نی ...

میخواستم دوقلو بگیرم 

ولی چه کنم عاشق سایدم 

دوقلو جا زیاد میخواد 

تازه عزیزم این ساید و باید از نزدیک ببینی 

خیلی پهنو جا داره 

من خودم به شدت سختگیر بودم 

میخواستم دوقلو بگیرم  ولی چه کنم عاشق سایدم  دوقلو جا زیاد میخواد  تازه عزیزم این ...

اینکه ۳۳ فوته 

برای من تازه ۲۸ فوت الجیه اصلا باهاش مشکل کمبود جا ندارم

بگذار امیدواری در سیاه ترین روز ها،هنرِ تو باشد🌱
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز