2777
2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

اره بابا بزار دیوار بفروش،یا اگه عجله داری ببر طلا فروشی،چرا نخرن

بنظرت ضرر نمیکنم؟!دوس دارم خونه بخریم بابقیه طلاهام فکرکنم به ۱۰۰برسه ولی چیزی نمیشه خرید با۱۰۰تومن فوقش۳۰۰تومن نمیدونم والا

❤برای سلامت تو دلمیم یه صلوات میفرستی؟❤
بنظرت ضرر نمیکنم؟!دوس دارم خونه بخریم بابقیه طلاهام فکرکنم به ۱۰۰برسه ولی چیزی نمیشه خرید با۱۰۰تومن ...

فعلا چند روزه داره میاد پایین،اگه عجله نداری نفروش چون تا چند ماه دیگه باز میره بالا احتمالا.ولی اگه پولت حاظره و لنگه ۱۰۰ تومنی برو بفروش‌،چون قیمت طلا بیشتر شه،قیمت خونم میره بالا

میشه برا ارامش دلم یه صلوات بفرستی 😔                   خداجونم تنهام نذار😢💔
پس دست نگه دار،چه عجله ایه. طلا بازم میره بالا😥دیگه پایین اومدنی نیس احتمالا

اخه خونه ام گرون میشه!!!دیگه نمیتونم بامادر شوهر و جاری یه جا باششششششششششششششم اه😥😥😭😭

❤برای سلامت تو دلمیم یه صلوات میفرستی؟❤
اخه خونه ام گرون میشه!!!دیگه نمیتونم بامادر شوهر و جاری یه جا باششششششششششششششم اه😥😥😭😭

خب الان طلاهارو بفروشی،بعد پولتونم کمه نمیتونین بلند،شین که😥فایدش چیه

میشه برا ارامش دلم یه صلوات بفرستی 😔                   خداجونم تنهام نذار😢💔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

خسته شدم از

الهامشم | 53 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز