بوس و نوازش و بغل زن و شوهری با خواهر و برادری خیلی فرق میکنه. توی رابطه خواهر و برادری یه سری حرمتها و حریمها باید حفظ بشه. مثلا خواهر و برادر که نباید لب همو بوس کنن، نهایتش یه رو بوسی ساده یا یه بوس رو پیشونی یا لپ. در مورد بقیه چیزا هم همینطوره. اگر حرمتها حفظ بشه به نظر من اشکال نداره خواهر و برادر همو بوس کنن یا بغل کنن