2789
عنوان

شوهر

357 بازدید | 20 پست

قبول دارین که بوس و بغل و ناز کشیدن نوازش کردن توسط شوهر فقط برای زنش هسش و لزومی نداره با خواهراش( متاهل هستن) هم این کارو بکنه؟؟؟؟


تعداد رای : 41
نظرسنجی
بله
30
73%
خیر
11
26%

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خیر محرمشه خواهرش بوسیدن از گونه خواهر یا بغل کردن هیچ مانعی نداره داداشم همیشه گونمو میبوسه یا از مسافرت میاد  دست میدیم و رو بوسی میکنیم و بغل میکنیم 

از یاد برده ای و از یاد برده ام تو را        افسوس که رفته ای و از دست داده ام تورا     ای آرزوی من تو کجایی و من کجا       باور نمی کنم که نمی بینمت تورا     گاهی به یاد تو و چشم بی شرم تو دمی    از خود برون شوم و خواهمت تو را     اشکم روان شود وبغض می کشد    وقتی که یاد آوردم رفتن تو را     لعنت بر این جفای زمانه و تقدیر روزگار    آزرده میکندم هوس دیدن تو را

یعنی یه برادر نباید خواهراش رابغل کنه و ببوسه ؟؟باید مثل چوب خشک نگاه کنه مخصوصا در مواقعی مثل ناراحتی ؟؟

مطمینم معجزه خدا نزدیکه ناامید نمیشم    میشه یه صلوات واسه حاجت دلم بفرستی ؟؟ممنونم

الان میان میگن خیر برا خواهرم عیبی نداره

بعدش میان تاپیک میزنن 😂

من کاربر قدیمی ام (از این جمله موهای تنم سیخ میشه 😖)کارم به جایی رسیده خودم واسه خودم درخواست دوستی میدم ولی نمیشه 😓❤😞

نه قبول ندارم خیلیا پدرشون فوت شده آدم گاهی دلش ی بغل از جنس پدرانه میخاد و برادرا گاهی میتونن این خلا رو جبران کنن مخصوصا اگر بدونن خواهرشون از جانب شوهر کمبود محبت داره چه اشکالی داره آغوش برادر بوی پدرو میده

بعضی وقتا از هم جنسام بدم میاد بابا خودتون خواهرید بچه هاتون با هم خواهر و برادرن دلتون میاد یکی بیاد بینشون بگه همو نبوسین بغل نکنید؟/

از یاد برده ای و از یاد برده ام تو را        افسوس که رفته ای و از دست داده ام تورا     ای آرزوی من تو کجایی و من کجا       باور نمی کنم که نمی بینمت تورا     گاهی به یاد تو و چشم بی شرم تو دمی    از خود برون شوم و خواهمت تو را     اشکم روان شود وبغض می کشد    وقتی که یاد آوردم رفتن تو را     لعنت بر این جفای زمانه و تقدیر روزگار    آزرده میکندم هوس دیدن تو را

خودم متاهلم با برادرامم روابطمون اینجوری نیست که بوس و بغل باشه ولی برامم مهم نیست شوهرم خواهرای متاهلش رو ببوسه بنظرم اونا هم خواهرشن و ممکنه بغل خواهر برادرانه بخوان

 « فقد ملئت بطونکم من الحرام و طبع علی قلوبکم شکم‌هایتان از حرام پر شده و بر قلب‌هایتان مُهر خورده است.»  امام حسین علیه السلام

بوس و نوازش و بغل زن و شوهری با خواهر و برادری خیلی فرق میکنه. توی رابطه خواهر و برادری یه سری حرمتها و حریمها باید حفظ بشه. مثلا خواهر و برادر که نباید لب همو بوس کنن، نهایتش یه رو بوسی ساده یا یه بوس رو پیشونی یا لپ. در مورد بقیه چیزا هم همینطوره. اگر حرمتها حفظ بشه به نظر من اشکال نداره خواهر و برادر همو بوس کنن یا بغل کنن

ن قبول ندارم😐عجبا این بوس و بغل قبل اینکه با زنش باشه با خواهراش و مادرش بوده 

احتمالا خاهرشوهری یا برادر داری😃

میشه برا ارامش دلم یه صلوات بفرستی 😔                   خداجونم تنهام نذار😢💔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

باشگاه

urr | 16 ثانیه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز