2777
2789
عنوان

از شیر گرفتن

145 بازدید | 33 پست

سلام مامانا

من بچم ۲۱ ماهشه سه روزه از شیر گرفتمش.در شبانه روز چقدر باید بهش شیر بدم؟؟؟

شیشه اصلا نمیگیره😕

شیر پاستوریزه هم فقط با لیوان میخوره اونم به زور😑

صبحها یه استکان بهش میدم تو فرنی و شیرموزش هم میریزم.شبا هم یه استکان میخوره.کمه به نظرتون؟؟؟؟

بسه دیگه

کلسیم که فقط توی شیر نیست

کاش اینقدر خود تحقیر نباشیم❤️🇮🇷💪. توی بحث ها هرجا دیدی جوابتو ندادم بدون به یاد مَثَل «نرود میخ آهنین در سنگ» افتادم و دیگه خودمو خودتو اذیت نمیکنم.  🫒🇵🇸🕊️ فکر کن بزرگ‌ترین اختلاس تاریخ رو انجام بدی، بحرین آرارات و دشت نا امید رو واگذار کنی، پزشک رو از بنگلادش و پاکستان وارد کنی، نصف مردمت آب و برق نداشته باشن، کشاورزی و صنعتت ول باشه، نصف مردمت بیسواد باشن، نصف مردمت سوتغذیه داشته باشن، کل مردمت جرئت حرف زدن نداشته باشن، بعد نوابغي بعد ۴۶ سال پیداشون بشه و بگن مردم از شکم سیری انقلاب کردن🤦🏻‍♀️😂😂😂

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


شبا بیدار ممیشه؟؟وااای پسر منم بیت ماه و نیم 😣😣😣 میخوام بگیرمش

اره دو سه بار بیدار میشه ولی شیشه قبول نمیکنه

گریه میکنه و دوباره میخوابه

سخته گرفتنش😔

یعنی کافیه همش میترسیدم کم باشه

نه عزیزم خوبه

سیب زمینی پخته و حبوبات سرشار از کلسیم اند

مطمئن باش براش کافیه

کاش اینقدر خود تحقیر نباشیم❤️🇮🇷💪. توی بحث ها هرجا دیدی جوابتو ندادم بدون به یاد مَثَل «نرود میخ آهنین در سنگ» افتادم و دیگه خودمو خودتو اذیت نمیکنم.  🫒🇵🇸🕊️ فکر کن بزرگ‌ترین اختلاس تاریخ رو انجام بدی، بحرین آرارات و دشت نا امید رو واگذار کنی، پزشک رو از بنگلادش و پاکستان وارد کنی، نصف مردمت آب و برق نداشته باشن، کشاورزی و صنعتت ول باشه، نصف مردمت بیسواد باشن، نصف مردمت سوتغذیه داشته باشن، کل مردمت جرئت حرف زدن نداشته باشن، بعد نوابغي بعد ۴۶ سال پیداشون بشه و بگن مردم از شکم سیری انقلاب کردن🤦🏻‍♀️😂😂😂

شیرش رو هم متنوع بهش بده

مثلا شیر عسل 

یا یکم خرما رو با شیر توی مخلوط کن بریز  بهش بده

اینا خوبه

کاش اینقدر خود تحقیر نباشیم❤️🇮🇷💪. توی بحث ها هرجا دیدی جوابتو ندادم بدون به یاد مَثَل «نرود میخ آهنین در سنگ» افتادم و دیگه خودمو خودتو اذیت نمیکنم.  🫒🇵🇸🕊️ فکر کن بزرگ‌ترین اختلاس تاریخ رو انجام بدی، بحرین آرارات و دشت نا امید رو واگذار کنی، پزشک رو از بنگلادش و پاکستان وارد کنی، نصف مردمت آب و برق نداشته باشن، کشاورزی و صنعتت ول باشه، نصف مردمت بیسواد باشن، نصف مردمت سوتغذیه داشته باشن، کل مردمت جرئت حرف زدن نداشته باشن، بعد نوابغي بعد ۴۶ سال پیداشون بشه و بگن مردم از شکم سیری انقلاب کردن🤦🏻‍♀️😂😂😂

۲۱ ماه زود نیست؟ میزاشتی دوسالش بشه ... دلیلی داشت؟ 

پسر منم ۲۲ ماهشه و خیلی وابسته است اصلا نمیدونم چجوری قراره از شیر بگیرمش 😣😣

 یه پسر دارم شاه نداره😍 صورتی داره ماه نداره😍از خوشگلی تا نداره😋شاه میاد با لشکرش👑پرنسس ها دوروبرش👸👸واسه دخمل کوچیکترش 👼آیا بدم🤔آیا ندم🤔                              
شیرش رو هم متنوع بهش بده مثلا شیر عسل  یا یکم خرما رو با شیر توی مخلوط کن بریز  بهش بده ...

اره هردفعه به یه شیوه ای میدم

یه بار با قوتو

یه بار با بیسکوییت مادر

پسر من 11 ماهه ست شیشه نمیگیره هیچی هم جز آب با لیوان نمیخوره. موندم بعد یک سال چطور بهش شیر پاستوری ...

لیوان های نی دار رو امتحان کردی؟

 یه پسر دارم شاه نداره😍 صورتی داره ماه نداره😍از خوشگلی تا نداره😋شاه میاد با لشکرش👑پرنسس ها دوروبرش👸👸واسه دخمل کوچیکترش 👼آیا بدم🤔آیا ندم🤔                              
۲۱ ماه زود نیست؟ میزاشتی دوسالش بشه ... دلیلی داشت؟  پسر منم ۲۲ ماهشه و خیلی وابسته است اصلا ن ...

شیرم خیلی کم بود 

بی نهایت هم وابسته یعنی موقع خواب باید کلا میذاشت دهنش و میخوابید.شبها از بس شیر میخورد دندوناش پوسیده شده.دیگه مجبوری گرفتم

انشالله شما هم راحت بگیری

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   solmy  |  26 دقیقه پیش
توسط   مینال  |  33 دقیقه پیش