2777
2789

یه هفته دیگه واکسن شش ماهگی رو میزنن برا پسرم. اون درد داره؟

G>⬆️⬇️   میشه برای سالم بدنیا اومدن بچه ام یه صلوات بفرستین ؟؟؟ پروردگارا... نمیگویم دستم را بگیر. سالهاست که گرفته ای.. رهایم نکن.   

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

١٨ ماهگي براي دختر من اصلا سخت نبود عزيزم فقط يه چيزي رو دكتر دخترم گفت و من رعايت كردم اينكه بعد واكسن ببرش يه جا حسابي راه بره. مثلا ببر خانه بازي ٢ ساعت حداقل راه بره . اينجوري اصلا اذيت نميشه. بعدم ظهر كه خوابيد بعدش بيدار شد براش كارتوني چيزي بذار كه راه نره يا مثلا تاب يا كرير بذار يا بازي جديد نشستني مثل لگو  و پا ل بخر . تا غروب هم ديگه خوبه خوبه

خیلی میترسم دوستم میگه بچم 3روزه راه نمیرهاینقدر درد داره

براي اينكه بعدش نبردش راه بره. دكتر دخترم گفت بذار ٣ ساعت راه بره بلافاصله بعد واكسن . من فقط ٢ ساعت تونستم راه ببرونمش ولي بازم خوب بود و درد نداشت اصلا

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792