mah67 مدیر عضویت: 1396/08/05 تعداد پست: 12826 عنوان ناهار | مشاهده متن کامل بحث + 330 بازدید | 47 پست سلامخوبیدبرنامه تون برای تعطیلات چیهکجا میریدناهار چی دارید 1397/08/16 | 10:37 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
حلوالوزدماوند عضویت: 1397/02/11 تعداد پست: 37176 نهار کشک بادمجون یک خانومم که حجته مسلمانی ام امام حسین علیه السلامه این جمله را توی فیلمِ روز واقعه ازیک نصرانی که شاهد واقعه ی کربلا بود شنیدم
درامتدادشب عضویت: 1396/10/23 تعداد پست: 1063 خونه مامانت بهت خوش میگذره؟؟ اره .خوب من میام یه هفته میمونم پیش مامانم اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
mah67 مدیر استارتر عضویت: 1396/08/05 تعداد پست: 12826 خاله نامزدم نذری داره میخوام اماده بشم برم 😫 چی هست
zohreh000 عضویت: 1397/04/10 تعداد پست: 5589 مهمان هستیم😉نمیدونم غذا چیهجایی ک نمیریم شهادت و اخر صفرمعتقدیم😁
motorola عضویت: 1397/02/16 تعداد پست: 3461 شوهرم سرکاره..آمادهباشهشب هم نمیادمیخوام واسه پسرم سوپ درست کنم خودمم شاید سوسیس
khanoomgool عضویت: 1396/06/21 تعداد پست: 17873 ناهارقرمه سبزی دارم😋بعدازظهرهم دخترم باخواهرزادم قرارگذاشته برن خونه مامانم بازی کنن ماهم میریم تاآخروقت اونجاییم😊 ❤من ازمعبودیکتایم فقط یک چیز میخواهم نگیردهرگز ازقلبم امیداستجابت را❤
mah67 مدیر استارتر عضویت: 1396/08/05 تعداد پست: 12826 شوهرم سرکاره..آمادهباشه شب هم نمیاد میخوام واسه پسرم سوپ درست کنم خودمم شاید سوسیس شوهرت نظامی هست
mah67 مدیر استارتر عضویت: 1396/08/05 تعداد پست: 12826 ناهارقرمه سبزی دارم😋بعدازظهرهم دخترم باخواهرزادم قرارگذاشته برن خونه مامانم بازی کنن ماهم میریم تاآ ... چقدر خوبه خواهر داشتنمن خواهر ندارمانشالله که بهتون خوش بگذره
khanoomgool عضویت: 1396/06/21 تعداد پست: 17873 چقدر خوبه خواهر داشتن من خواهر ندارم انشالله که بهتون خوش بگذره مرسی عزیزم من 3تاخواهردارم2تابرادر😊 ❤من ازمعبودیکتایم فقط یک چیز میخواهم نگیردهرگز ازقلبم امیداستجابت را❤
nimoooooo عضویت: 1397/07/26 تعداد پست: 227 ناهار هیچی درست نکردم پسرم 3ماهشه سرما خورده خیلی ناراحتم😢😢😢😢😢😢 همه ی دنیای من پسرمه
zahra009 عضویت: 1394/10/16 تعداد پست: 4476 مرغ گذاشتمقرار بود این تعطیلات پسرمو از شیر بگیرم که همسرم گفت تعطیلاتش پریده وباید سرکار باشهو من باز به شیر دادن ادامه میدم.برنجمو درست نکردمحس رفتن به جایی رو ندارمهمسرم گفت بزارتمون خونه مامانش ولی حس اونجا نبود
zahra009 عضویت: 1394/10/16 تعداد پست: 4476 ناهار هیچی درست نکردم پسرم 3ماهشه سرما خورده خیلی ناراحتم😢😢😢😢😢😢 ای جونمپسر منم یه هفته س سرما خورده، دیگه اخراشه انشالله نی نی شما هم زودی خوب بشه
nimoooooo عضویت: 1397/07/26 تعداد پست: 227 ای جونم پسر منم یه هفته س سرما خورده، دیگه اخراشه انشالله نی نی شما هم زودی خوب بشه مرسی عزیزم!پسر شما چند وقتشه همه ی دنیای من پسرمه