2789
عنوان

تعبیر خواب

1228 بازدید | 13 پست

سلام دوس جونیا من دوبار خواب دیدم بچم لباس صورتی کمرنگ تنشه همش 

مامانم هم لباس صورتی دیده بااینکه بچم پسره 

تعبیرش چی میتونه باشه کسی بلده


لطفاً برای شفای پدر جوونم یک صلوات بفرستین دلم خیلی شکسته💔😭خدایا چقدر التماس کردم بابام خوب بشه بمونه ولی نشد بردیش پیش خودت پس مواظبش باش لطفا برای شادی روح بابام یه صلوات بفرستین 🙏😞

حتی قیافشم تو خواب میبینم 

این درسته ک زن حامله میتونه تو خواب بچشم ببینه یانه

لطفاً برای شفای پدر جوونم یک صلوات بفرستین دلم خیلی شکسته💔😭خدایا چقدر التماس کردم بابام خوب بشه بمونه ولی نشد بردیش پیش خودت پس مواظبش باش لطفا برای شادی روح بابام یه صلوات بفرستین 🙏😞

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چی بگم والا. سونو چند هفته گفته پسره نی نیت؟

انومالی 

خودمم دیدم 

😑

لطفاً برای شفای پدر جوونم یک صلوات بفرستین دلم خیلی شکسته💔😭خدایا چقدر التماس کردم بابام خوب بشه بمونه ولی نشد بردیش پیش خودت پس مواظبش باش لطفا برای شادی روح بابام یه صلوات بفرستین 🙏😞

من بچم دختر بود ولی خواب میدیدم پسره.خواب زن چپه.

نه بالام جان😁

خواب ظن...یعنی خواب گمان و...میگن چپه؛؛؛ما اشتباهی میگیم خواب زن😅

البته درباره خواب این خانوم نظری ندارما کلی گفتم

خدایا ممنونم ازت که یه فرشته ی بهشتی آذر ماه تو دل من میذاری و دخترکوچولوم مثل مامان و بابابزرگش شهریوری میشه❤❤❤
تو رو خدا این جمله رو نگو ناراحتم میکنه مردها توهین کردند ما هم داریم تایید می کنیم

اتفاقا جمله خواب ظن چپه درسته.ولی ریشه ش یه چیز دیگه است.از قدیم میگفتن خواب ظن چپه یعنی وقتی تو خواب دیدی کسی خیانت میکنه دزدی میکنه یا هر خلاف دیگه ای بهش ظن و شک میکنی خوابت چپه یعنی باور نکن براساس ظن و گمانی که از خواب بهت دست  داده تصمیم نگیر.واسه همونه میگن خواب ظن چپه.اونقدر  عامیانه این جمله دهن به دهن چرخیده اومده شده خواب زن چپه

ما زنیم،از ما قوی تر فقط خداست.

صورتی عشق و محبت یه که بچت داری همین طور مامانت نسبت بهش

وقتی من و به عنوان دوست از دست دادی معنیش این نیست که دشمنت شدم نه ،هنوزم دوست دارم خوب زندگی کنی و کلی تو دنیا کیف کنی ،،،،،،اما نه رو میز من 

عشق و خوشحالیه که با بچه وارد زندگیتون میشه

وقتی من و به عنوان دوست از دست دادی معنیش این نیست که دشمنت شدم نه ،هنوزم دوست دارم خوب زندگی کنی و کلی تو دنیا کیف کنی ،،،،،،اما نه رو میز من 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

خدایا

بسى | 12 ثانیه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز