2777
2789
عنوان

خونه

| مشاهده متن کامل بحث + 235 بازدید | 17 پست
منم چند ساله دارم میخونم . اما انگار خدا نمیخواد به من بده 😢😢😢😢😢

نميخواد نه حتما حكمتي توش عزيزم

نا اميد نباش من هميشه همراه اذان صبح اره ته دلم ميخوندم و بغض داشتم،خلوص نيت مهمه

میشه برای سلامتی نی نیم‌ یه صلوات بفرستی🙏انشالله همه ی منتظرا به حاجتشون برسن،الهی امین🙏
نميخواد نه حتما حكمتي توش عزيزم نا اميد نباش من هميشه همراه اذان صبح اره ته دلم ميخوندم و بغض داشتم ...

منم همه ی اینا رو داشتم و دارم . خلوص نیت ، بغض ، استیصال کامل و فقط از خدا خواستن .

اما خوب ادم یه جایی دلش میگیره دیگه...

دلش میخواد نگاهش کنن

با دو دسته آدم نمی شود بحث کرد : بی سواد و با سواد (( سمفونی مردگان، عباس معروفی))

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


منم همه ی اینا رو داشتم و دارم . خلوص نیت ، بغض ، استیصال کامل و فقط از خدا خواستن . اما خوب ادم یه ...


سفالينه جان تو دلت خيلي پاك من ميشناسمت،خدا بزرگ عزيزم مطمئن باش نگاهت ميكنه🙏

میشه برای سلامتی نی نیم‌ یه صلوات بفرستی🙏انشالله همه ی منتظرا به حاجتشون برسن،الهی امین🙏
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز