2789
من چند هفته پیش خریدم ۲۶ روش زده بود ۲۲ 

شاید.ما چند ماه پیش که چیزای مختلف امتحان میکردیم خریدیم ویتان رو شاید با یکی دیگش قاطی کردم

ما وطنمونو دوست داریم،به خودتون نگیرید.شما هم مثل آمریکا غیر قابل اعتمادین.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

باشه ممنون میشم 

سلام سانستول ساده ۳۸اهن دارش۶۰ ویتان هم۳۷.ببین چون بچت بالای دو سالشه.میتونی یه روز در میون بدی که از لحاظ هزینه اذیت نشی .اگر محدودیت مالی داری

ما وطنمونو دوست داریم،به خودتون نگیرید.شما هم مثل آمریکا غیر قابل اعتمادین.

باشه ممنون میشم 

و البته اول یه ازمایش بده.اگر کم خونی نداره یا کمبود پیتامین زیادم خوب نیست.یکی اقوام ما هموگلوبینش بالاست اونم یه مشکل دیگه داره.یکی کلیسیمش بالاست اونم دکتر گفته خوب نیست رسوب میکنه .

ما وطنمونو دوست داریم،به خودتون نگیرید.شما هم مثل آمریکا غیر قابل اعتمادین.

و البته اول یه ازمایش بده.اگر کم خونی نداره یا کمبود پیتامین زیادم خوب نیست.یکی اقوام ما هموگلوبینش ...


ممنون   

خداروشکر خوبه قدش یکم وزنش کمه بخاطر همون میگم بگیرم ویتامین هاش رو نمیدونم 

خدایا شکرت که هوامونو داری   خدایا همه امیدمون به خودته فقط خودت   نفسای من گل پسرام  خدایا خودت مواظبشون باش  
میگم شربت زینک به بچه یکساله چند سی سی میدن ؟دکتر گفته روزی ۸ سی سی .چهارتا صب چهارتا شب زیاد نیس؟

بزار ا دوستم میپرسم.برا چی زینگ میدی.

ما وطنمونو دوست داریم،به خودتون نگیرید.شما هم مثل آمریکا غیر قابل اعتمادین.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز