2777
2789

روز سوم؟؟؟  

باردارنیستم 😔همسرجانِ جانم💝  🦄 آمده ام نامه فدایم شو📝برایت بنویسم ...!! هرماه ،شاید یکبار شاید هم بیشتر آغوشت  ۲۴ ساعته باید برای من باشد تا پیراهن لیمویی ات بشود بوم رنگ چشم های ریمل زده به اشک نشسته ام!! اصلا میخواهم تا میتوانم صورتم را برویش بکشم تا حتی پیکاسو در کنارم کم بیاورد...آرامِ جانم ، من خسته ام و نمیشود و فوتبال دارد و استقلال میخواهد قهرمان شود حالی دلم نیست . از سرکار که می آیی باید قرص های احساسم را یک به یک روی لبهایم 💏 💕 بکاری ... یاصبح ها که شال و کلاه میکنی برای رفتن مهم نیست که چقدر  توی دلم قربان صدقه ی عسلی های خواب آلودت شوم💝 مهم این است که هیچکدام دلیل نمیشود که بوسه صبحم 💋 را نداده بروی ...قلب کوچکم که بیقراری لب هایت را بکند باید تحویلم بدهی 💕🌸💏🌸💋💋💋💕🌸الکی که نیست جانم !! یک عدد فنچ کوچک  داری که اگر 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

یعنی تو اوج خونریزی روز ۳ پریود کسی حامله شه؟

هومیوپاتی سلامتیمو مدیونتم . دوستای نی نی سایتی زیاد درباره هومیوپاتی سوال میکنن . هومیوپاتی یه روش درمانیه ضد التهابه خیلی از پزشکا تو خارج از کشور بیمارای الرژی والتهابی شون رو ارجاء به پزشک هومیوپات میدن .با اینکه تو کشورمون این پزشکا کم نیستن ولی ناشناخته ان اگه یه سرچ تو گوگل کنید اسم وادرسشون هست تو کل کشور هستن  . خیلی از مشکلات مثل کیست واندومتریوزو.... با چند ماه درمان هومیوپاتی قابل درمانه .خوبی این روش اینه که بعد درمان وقطع دارو  احتمال عودبیماری خیلی خیلی کمه چون کار هومیوپاتی تقویت بدن خود فرده تا بدن خودش با بیماری مبارزه کنه .خلاصه برای بیماریهایی که تو طب شیمیایی درمان قطعی نداره وفرد باید کل عمرشو دارو بخوره هومیوپاتی با چند ماه میتونه براش معجزه کنه وخوب بشه .بیماریهای داخلی واعصاب والرزی ونازایی وتیروئید و...از این جمله اند .دراخر اینم بگم سینا طب ارسال دارو به کل کشور دارهتوی این تایپیکم درباره هومیوپاتی توضیح دادم 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز