2789
عنوان

عمل....!

163 بازدید | 3 پست

سلام.یبار زایمان طبیعی داشتم حالا میخوام عمل زیبایی واژن که همون دوختن که مثله اول بشه رو انجام بدم.برای زایمان بعدی سزارین میشم؟؟ کسی تجربشو داره ممنون میشم بگین

مهربان، مادر من/ ای من از مهر تو در جامه گرم/ ای من از لطف تو در بستر ناز/ هرگز از خویش مرا دور مساز❤

همه کسایی که تو این سایت طبیعی زایمان کردن میگن که از قبل هم تنگ تر شده ....

هر چه اید به سرم  باز بگویم گذرد                                     حیف ازین عمر     که با می گذرد، می‌گذرد    💔💔

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

همه کسایی که تو این سایت طبیعی زایمان کردن میگن که از قبل هم تنگ تر شده ....

آره موقع نزدیکی همین حس رو داری ولی کلا مثله قبل از زایمان که نه

مهربان، مادر من/ ای من از مهر تو در جامه گرم/ ای من از لطف تو در بستر ناز/ هرگز از خویش مرا دور مساز❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز