2777
2789
چه ربطی داره اینا یه مشت ادم عقده ای روانین

خوب و بد همه جا هس 

 یک خانومم که حجته مسلمانی ام امام حسین علیه السلامه این جمله را توی فیلمِ روز واقعه ازیک نصرانی که شاهد واقعه ی کربلا بود شنیدم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ولش کن بابا حال داری منکه دوتا جاریا همچین ریختن رو هم حالا چش ندارن همو ببینن 😂😂برای اینکه حرص منو در بیارن نمیدونم چرا ولی من زندگی خودمو میکنم چون اونا اینقدری ارزش ندارن که ادم بخاطرش خودشو عذاب بده مگه چقدر زنده ایم والا که یه روز خواهر شوهر یه روز مادر شوهر یه روز جاری بیخیال همه ایلاویو ننه .😘

خدایا دخترمو برام نگه دار کل دارای من تو این دنیاس الهی امین.
خوب و بد همه جا هس 


قبول دارم اینایی که دوروبر منن بیشعورن واسش کادو گرفتم سره تولدش جلو اونهمه ادم بهم میگه این از اون شال ده تومنیاس که دست فروشا میریزن حالا خونه باباش شورت نداشت پاش کنه

متنفرم ازین جاری و شوهرش نمیدونم چیکارشون کنم همش در حال کرم ریختنن

بی محلی

❤دوست خوبم اگه دوست داشتی واسه  سلامتی پسرم امیرحسین صلوات بفرست.... خدایاازبلاهامحفوظمون بدار..... الهی آمین❤
جاری منم همینه امشب همرو دعوت کرد خونش حتی شوهر منو ولی منو دعوت نکرد در این حد بیشعوره

ما عقد بودیم خونه بابام و مادرشوهرم ی طبقه فاصلس...برادرشوهرم نبودش رفته بود ماموریت،مادرشوهرم جاریمو که باردار بود دعوت کرده بود،منو دعوت نکرد...شوهرم خودش میگفت خیلی معذب بودم جو زنونه بود ناهار رو خورده نخورده زده بود بیرون

قبول دارم اینایی که دوروبر منن بیشعورن واسش کادو گرفتم سره تولدش جلو اونهمه ادم بهم میگه این از اون ...

شورت😂😂😂😂😨😨😨

خدایا دخترمو برام نگه دار کل دارای من تو این دنیاس الهی امین.
ما عقد بودیم خونه بابام و مادرشوهرم ی طبقه فاصلس...برادرشوهرم نبودش رفته بود ماموریت،مادرشوهرم جاریم ...

خیلی بدم میاد ازین فرق گذاشتنا متنفرم اخه میدونی اون ازیناس که تیکه بندازه بی احترامی کنه من بر عکس ولی انگار اون واسه همه با ارزش تره

اخه کار امشبشون حسابی منو سوزوند منم قرار بود تولد بگیرم واسه شوهرم هنرو دعوت کنم تصمیم گرفتم ۲ تایی ...

خوبه که.

❤دوست خوبم اگه دوست داشتی واسه  سلامتی پسرم امیرحسین صلوات بفرست.... خدایاازبلاهامحفوظمون بدار..... الهی آمین❤

من تو کل دنیا با هیشکی مشکل ندارم جز جاریم،البته اون فقط بدی درحقم میکنه من نکردم،اینقدر بهم بد کرده ازش متنفرشدم؛هیچوقت نمیبخشمش؛سپردمش به جدم فاطمه زهرا 

خدایا بابت همچی شکرت
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  13 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  12 ساعت پیش