2777
2789

ساده آره

چون نقره هم خوشگلاش 160 بود تو اینستا تو یه یه فروش دیده بودم چند ماه پیش... اونم احتمالا الان 200 شده

"من بسیار ثروتمند، بسیار، زیبا و بسیار غمگینم" ................................................................................................................ می توان همچون عروسک های کوکی بود/با دو چشم شیشه ای دنیای خود را دید/می توان در جعبه ای ماهوت/با تنی انباشته از کاه/سالها در لابلای تور و پولک خفت/می توان با هر فشار هرزه دستی/بی سبب فریاد کرد و گفت/"آه من بسیار خوشبختم"

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ممنون بچه ها تو دست هرخانمی انگشتر میبینم دلم کباب میشه

ما عید ی حلقه نقره گرفتیم ۶۰تومن 

برا ظهور آقا و شفای مریضا و خوشبختی و کار پیدا کردن داداشام و همه جوونا وخوب بودن رابطه بین داداشام وتعبیرنشدن خوابم وسلامتی همه ی پدرو مادرهایه صلوات بفرستین لطفا خدا خیرتون بده الهی آمین
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792