2777
2789
عنوان

مادرشوهر بد

370 بازدید | 24 پست

مادرشوهرم معلمه معلم پیش دبستانی یدونه دختر داره 2 تا پسر دخترش ازدواج کرده شهرستان زندگی میکنه هر 2 سالیم نمیاد پیششون .حالا منو گرفته ک چهارشنبه تو بجای من برو مدرسه ک من برم شهرستان تفریح من تازه باردار شدم کمرم مشکل داشته از قبل همش کمر درد بودم باید خیلی مواظب خودم باشم  حالا چهارشنبه 6 صبح تا 1نیم ظهر باید برم مدرسه بجا خانم چیکار کنم من همش گرسنم میشه همش خوابم میاد حالا اگ دختر خودش بود تا ماه نه اجازه نمیداد تا دم در بره هرچیم  یجوری برخورد کردم ک حالام بده میگ اوووو هنو ک چیزی نیست ... ازش بدم میاد امروز رفته برخودش حالا من باید برم سرصبح با بچها سر کله بزنم اصن بفکر من نیست 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خوب قبول نمیکردی ...به نظرم یک شلوغش کردیا...حالا تو ماهای اولی...چی بگم والا

هر چه اید به سرم  باز بگویم گذرد                                     حیف ازین عمر     که با می گذرد، می‌گذرد    💔💔

تایم پیش دبستانی که کمه از ۸ونیم شروع میشه تا ۱۱ونیم.

ولی اگه نمیتونی خب قبول نکن

دخترک خنده کنان گفت که چیست...راز این حلقه زر...راز این حلقه که انگشت مرا... اینچنین تنگ گرفته است به بر...راز این حلقه که در چهره او...اینهمه تابش و رخشندگی است...مرد حیران شد و گفت... حلقه خوشبختی است حلقه زندگی است...همه گفتند:مبارک باشد...دخترک گفت:دریغا که مرا...باز در معنی آن شک باشد... سالها رفت و شبی...زنی افسرده نظر کرد برآن حلقه زر...دید در نقش فروزنده او... روزهایی که به امید وفای شوهر...به هدر رفته هدر....زن..... پریشان شد و نالید که وای...وای این حلقه که در چهره او...باز هم تابش و رخشندگی است... حلقه بردگی و بندگی است...فروغ فرخزاد.....

خوشبحالت.. ازخدام بود مادرشوهرم سرزنده و سرحال بود..

خدایی یه سریاتون اصن قدرنمیدونید فقط غر میزنید...حالا چی میشه یه نصفه روز بهت بد بگذره

😊زیادی خوب نباش داستان میشه😊
ببخشید استارتر اگه کسی شمارمونو داشته باشه منوجه میشه عضو سایت شدم یا پیامی گذاشتم خواهش میکنم جواب ...

نه عزیزم 

یک نفر رفت که همه جانم بود ، رمق از پاهایم ، شوق از چشم‌هایم ، نیمی از قلبم برد 🥹🥀 مادرم💔
خوشبحالت.. ازخدام بود مادرشوهرم سرزنده و سرحال بود.. خدایی یه سریاتون اصن قدرنمیدونید فقط غر میزنید ...

نمیتونم خب حالم بده سال پیش همش بجاش میرفتم 1 ماه رفت شهرستان من رفتم بجاش واقعا نمیتونم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز