سلام بچه ها خوبید ؟ خیلی عصبانیم . یکی از دخترای فامیلمون چندسال بود عاشق شوهر من بود . البته قبل از ازدواج ما ها . تقریبا کل فامیلم خبر داشتن . تا اینکه شوهرم اومد خاستگاری منو من بهش جواب بله دادم .من فکر میکردم خب دیگه دختره همه چی واسش تمومه ولی خیلی بدتر شده ....شوهرم از این دختره قبل ازدواجم خیلی بدش میومد . ولی خب من الان خیلی حساس شدم . اصلا دوست ندارم شوهرم بیاد باهم تو جمعای خانوادگیمون چون که اون هست ... همش نگاهش به شوهرمه .. شوهرمم خیلی بهش بی محلی میکنه حتی سلام بهش نمیکنه ولی بازم دست بردار نیست و فکر کنید چند روز پیش مهمونی بودم شوهرم از من یسوالی پرسید من حواسم نشد . همچین با لبخند شروع کرد بجای من جواب دادن ... خیلی عصبیم بچه ها ... کلافم کرده ... عذابم میده .... چکار کنم بنظرتون .؟؟ وقتی با اون حالت به شوهرم زل میزنه دلم میخواد خودمو بکشم ...... چه کنمممم
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.