2789
عنوان

سركلاژ شدم😥

947 بازدید | 76 پست

سلام دوستان من امروز سركلاژ شدم بعد از عملم رفتم دستشويي حالم بد شدم كلي بالا اوردم همينجوري خون ازم ميرفت دكترم گفت اشكالي نداره الانم يكم خونريزي دارم  همش ميترسم نكنه سركلاژم خداي نكرده پاره شده باشه  توروخدا اونايي كه سركلاژ شدن بيان ببينم اونام مثل من بودن يا نه

سرکلاژ یعنی چی

ربِّ لا تَذَرْني فَرْداً وَ اَنْتَ خَيْرُالْوارثين🌹 . خدایا شکرت شکررررر. بالاخره بعد چهارسال و شش ماه مامان شدم. 1401/24ردیبهشت بی بی چک خوشکلم و ازمایشم مثبت شد😍😍😍😍😍 شک نکن درست در لحظه ی آخر ، در اوج توکل و در نهایت تاریکی نوری نمایان می شود ، معجزه ای رخ می دهد خدا از راه می رسد

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

عزیزم‌بخیه های سرکلاژ ب این‌راحتی پاره نمیشه من اینقد بالا میاوردم‌ک خون بود اخرش ولی بخیه هام تکون نخوردن 

استراحت کن تا ی هفته طبیعیه لکه بینی و اینا اصلا نترس 

😔😔😔😔😭😭😭خدایا ناامیدمون کردی مسعودو بردی پیش خودت هر کسی امضامو دید برای عزیز از دست رفتمون فاتحه بخونید
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792