2733
2734
عنوان

جراحی لیفت سانترال لب 💋

129696 بازدید | 190 پست

سلام خانوما

شما دکتری میشناسید که این کار رو خوب انجام بده یا کسی از اطرافیان که انجام داده و راضی بوده باشه؟


من چون خیلی از تزریق ژل و اینها بدم میاد و میخوام طبیعی و دایمی باشه و ماده خارجی بهم تزریق نشه و لبهای خودم باشه چند وقت هست دنبال این کارم.


اینم توضیحش واسه اون هایی که الان میپرسند چیه..


لیفت سانترال لب :

روش لیفت سانترال لب درروشهای جراحی طبقه بندی میشود.البته این عمل اکثرا درمطب یاکلینیک وبابیحسی موضعی انجام میشود.بیماردرکل مراحل عمل هوشیاراست وفقط درمواردی برای کاهش اضطراب بیمارمیتوان

آرام بخشهای خوراکی یه بیمارقبل ازعمل خوراند.

روش لیفت سانترال لب همانطورکه ازنامش پیداست بالاکشیدن قسمت میانی لب بالا میباشد.این روش برای افرادی که فاصله لب با بینی زیاداست یا لب بالا باریک است روش مناسبی میباشدزیرا با این عمل فاصله لب بالا با بینی کاهش میابد وهمچنین قسمت میانی لب بالا به خارج وبالا کشیده میشودودرنگاه به فرد لب بالا حجیم تر وگوشتی ترشده ودرنتیجه  فرد جوانتروزیباتربه نظرمیرسد.

روش عمل ساده است ودرعرض نیمساعت تایکساعت زمان میبرد.ابتدا پس ازاینکه فردگزینه مناسبی برای این عمل شناخته شدوفردازنحوه عمل ونتیجه آن آگاه شدوپس ازگرفتن شرح حال وسابقه پزشکی بیماروتشکیل پرونده بیمارحال میتوان پروسه لیفت سانترال لب راآغازنمود.

ابتدا قسمت میانی لب بالا بیحسی موضعی اعمال میشودوسپس ازقاعده سوراخ بینی تا کمی پایینتربه سمت لب علامتگزاری میشود.سپس این قسمت برداشته میشودولبه های پایین وبالا با نخ بخیه ظریف به هم دوخته میشود.بایددقت کرد که بخیه دزقاعده سوراخ بینی زده شودتادردیدنباشد.بعدازیکهفته بخیه هاکشیده میشود.بایدمقداری که اپوست برداشته میشودبه اندازه ای باشد که لب بیش ازحدکشیده نشود تادرصحبت کردن فرداثرمنفی نگذارد.

مانند هر عمل دیگری باید این عمل به صورت استریل انجام شود وآنتی بیوتیک لازم تجویزشودتا خطرعفونت نزدیک به صفرشده باشد.

هیشکی 😕؟

سلام عزیزم من این جراحی رو کردم اگه دنبال کار تمیز و عالی هستی برو پیش دکتر اکبر بیات . من خیلی چیزی نمیگم همین که خودت نمونه کاراشو تو سایتش ببینی کافیه تا انتخابش کنی من که واقعا راضیم و هر کار واسه صورتم بخوام انجام بدم چشم بسته انتخابش میکنم

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

درود دوست عزیز


با توجه به اینکه بسیاری از تکنیک های جراحی زیبایی لب همچون حجیم سازی، قرینه سازی، فرم دهی لبها، انواع لیفت دایرکت، سانترال و کورنر لب، کوچک کردن دهان و بازسازی لبها در افرادیکه در سانحه دچار آسیب جدی شده اند، اولین بار توسط دکتر اکبر بیات - فوق تخصص جراحی سر و گردن و عضو آکادمی جراحان پلاستیک اروپا در ایران ابداع و پایه ریزی شده است، همچنین در حال حاضر کادر جراحی مجرب و آموزش دیده تحت نظارت مستقیم ایشان بیشترین آمار انجام جراحی لیفت صورت بشکل ماندگار را در ایران به خود کسب کرده اند، به شما توصیه می کنم برای داشتن لبهایی طبیعی، زیبا از گالری تصاویر جراحی لب این مرکز دیدن نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و اخذ مشاوره رایگان می توانید با شماره های 22342864 - 22342978 و نیز شماره همراه، تل گرام واتس اپ 09120606335 تماس حاصل فرمایید.

شاد و سرافراز باشید.  

2728
2740
عزیزم درخواست دوستی دادم ممکنه قبول کنید تو خصوصی صحبت کنیم

قبول کردم

با دکتر حسامی انجام دادم، راستش خیلی کم کشیده بالا و تغییر آنچنانی نکرد، اصلا اینقدر کم کشیده انگار نه انگار!

بهش گفتم گفت خوب بیا دوباره برات بیشتر بکشم بدون هزینه، قراره تابستون برم بیشتر بکشه

عزیزم هزینش چطوره منم برم.؟عکس میشه بزاری ؟

مادر که نباشی بوی تن هر نوزادی برایت رایحه بهترین عطر دنیا را دارد. مادر که نباشی لبخند شیرین هر کودکی را که می‌بینی آتشی در دلت بر پا می‌شود و قهقهه خنده هر طفلی تو را تا سرحد جنون می‌کشاند اما تو مجبوری با وجود آتشی که در دلت برپاست با سرکوب تمام احساساتت خود را بی‌اعتنا نشان دهی و به لبخند کمرنگی که به صورتش می‌زنی بسنده کنی.مادر که نباشی انگار تمام ساعات روز و شبت یک رنگ دارد و تمام در و دیوار خانه‌ات برایت خاکستری است. مادر که نباشی رویاپرداز خوبی می‌شوی که در تمام ساعات روز می‌توانی رویای در آغوش گرفتن، بوسیدن، قصه گفتن و قدم زدن با کودک خیالیت را در ذهن بپرورانی و مادر که نباشی فقط می‌توانی سر بر سجده بگذاری و بگویی خدایا شکر.    ❤ خواهش میکنم باحیوانات مهربان باشید❤                       
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز