2789
مال من جذب شد چون هفته ام پایین بود شاید واسه همین هم اذیت نشدم حس کردم دوتاشون دوباره یکی شدن

چقد جالب یعنی اگه تو ماه های بالاتر بودی نمیشد؟

  همسرم واسه خوشبختیم کافیه   

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مادر شوهرمم خواهر دوقلو داره  همه میگن امکان اینکه دوقلو بیاری زیاده  وای اگه دوقلو بشه ...

ژن دوقلو زایی از زن هست 

اکر تو فامیلتون دارین امکانش هست 

ربطی به مادر سوهرت نداره عزیزم

چه بركتي دارد دوست داشتنت خدااا...💓
ژن دوقلو زایی از زن هست  اکر تو فامیلتون دارین امکانش هست  ربطی به مادر سوهرت نداره عزیز ...

خودمم خواهر دوقلو دارم عزیزم 

  همسرم واسه خوشبختیم کافیه   
منم ۳ساله ولی تازه میخام وایه اولین بار اقدام کنم  فردا وقت دکتر دارم واسه ازمایشای قبل باردار ...

خیلی خوبه که قبل از اقدام میری دکتر.

همه آزمایش هارو انجام بده

محتاج صلوات شمام(لطفا منو یک صلوات مهمون کنید)❤
خیلی خوبه که قبل از اقدام میری دکتر. همه آزمایش هارو انجام بده

اره ماه قبل ی دوره کامل پریم عقب افتاد اصن دوس نداشتم حامله باشم دوس دارم قبل بارداری همه چیم اوکی باشه

اول از دندونام شروع کردم

  همسرم واسه خوشبختیم کافیه   
چقد جالب یعنی اگه تو ماه های بالاتر بودی نمیشد؟

چرا ولی خطرش بیشتر بود. به هر حال همه منظور من این بود که اول خطراتشو بدونی

خدایا ، مردم کشورم را از قرن ۱۴ به قرن ۲۱ هدایت فرما پلیز!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز