2777
2789
عنوان

کمک لطفا

41 بازدید | 5 پست

خانما

من تو هفته 33بارداریم

خیلی ناجور سرما خوردم

دکتر رفتم و اموکسی سیلین فقط بم داده

هیچ تأثیری هم نداشته روم

خیلی گلودرد و گوش درد دارم و بینیمم یا گرفتس یا خشکه

موقع خواب هم همش سرفه میکنم جوری که خوابو ازم میگیره

خیلی خسته شدم

چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟😭

رو بچه هم تاثیری داره؟رو رشد و وزن گیریش؟

میشه واسه خوبشدن حالم یدونه صلوات بفرستی🙏خـــــدایا به بزرگیت و رحمانیتت و بخشندگیت و به مهربونیت وخوبی خودت،حـــال دل خراب مارو خوب کن🙏 ای گــره گــــشا ،گــــره بگشاے🙏

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اب نمک  درست زردچوبه بریز قرقره کن

اب نمک که خیلی شور نباشه درست کن بریز تو کف دستت با بینیت مکش بده داخل بزار عفونتو ببره. من این کارو کردم خوب شدم

روزی دوبار انجام بده

اندر دل من درون و بیرون همه او است   اندر تن من جان و رگ و خون همه اوست   اینجای چگونه کفر و ایمان گنجد   بی‌چون باشد و جود من چون همه اوست  
عزیزم‌ سعی کن بخور بدی خودت را با عسل لیمو دریت کن بخور گلم 

بخور دادم

شیر و عسل لیمو همه چی هم خوردم خوب نشدم

میشه واسه خوبشدن حالم یدونه صلوات بفرستی🙏خـــــدایا به بزرگیت و رحمانیتت و بخشندگیت و به مهربونیت وخوبی خودت،حـــال دل خراب مارو خوب کن🙏 ای گــره گــــشا ،گــــره بگشاے🙏
اب نمک  درست زردچوبه بریز قرقره کن اب نمک که خیلی شور نباشه درست کن بریز تو کف دستت با بینیت م ...

اب نمکم قررقره کردم و تاثیری نداره

ولی واسه بینی امتحان نکردم

میشه واسه خوبشدن حالم یدونه صلوات بفرستی🙏خـــــدایا به بزرگیت و رحمانیتت و بخشندگیت و به مهربونیت وخوبی خودت،حـــال دل خراب مارو خوب کن🙏 ای گــره گــــشا ،گــــره بگشاے🙏
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز