2777
2789
عنوان

خطر سقط

161 بازدید | 13 پست

خانمها کسی بوده ک تو اوایل بارداری درد پریود زیااااد داشته باشه و بچه ش سقط نشه??من یه بارم تو هفته 5_6 سقط داشتم

گر نگهدار من آن است که من میدانم.      شیشه رادربغل سنگ نگه میدارد

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


سریع برو دکتر.درد در حد کم و قابل تحمل موردی نداره ولی زیادش باید سریع بری دکتر.

دفعه قبل ک سقط شد رفتم استامینوفن داد

گر نگهدار من آن است که من میدانم.      شیشه رادربغل سنگ نگه میدارد

زن داداشم سر بچه اولش درد شدید داشت تا ماه ۳ فکنم

خودشم نمیدونست حاملس

رفته بودن مسافرت چه همه هم اون روزا اول از صب تا شب راه میرفت.ولی سالمه بچش الان اول دبستانه😊

دختر عمم هم گف تا ماه ۳ مرتب دل درد شدید داشتم عین پریودی هر روز

چرا باید بخاطر رفتار خشنم معذرت بخوام؟؟؟؟  اونایی که منو به اینجا رسوندن , هیچوقت ازم معذرت نخواستن...                                                 👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻                                                   میشه واسم دعا کنید به خواستم برسم؟ممنون                     

سلام عزیزم

ان شاءالله که مشکلی نیست ولی حتما پیگیری کن

سعی کن تغذیه ات مثل قدیم باشه واسه جلوگیری از سقط به خصوص ماهای اول خیلی جواب میده

مصرف حبوبات وهمینطور مویز

واااا درد شکمی‌تو بارداری و استامینوفن؟؟؟ دکترت رو عوض کن

هفته 5 بودم ،هنوز قلب تشکیل نشده بود ودرد شدید کمر داشتم ک استامینوفن داد

گر نگهدار من آن است که من میدانم.      شیشه رادربغل سنگ نگه میدارد
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز