2789

نه خوبه زمانش  برا منم همون حدودا زده

تو حق نداری ب چیز های منفی فکر کنی ...تو از جنس خدایی   و خدا سرشار از انرژی مثبته                                          لبخند بزن دوستم :)            

عه استاتر باهمیم😁😁😁چه جالب 

تو حق نداری ب چیز های منفی فکر کنی ...تو از جنس خدایی   و خدا سرشار از انرژی مثبته                                          لبخند بزن دوستم :)            

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

شما دادی؟میگن دیر بری،ممکنه بگه مشکل داره

نه میگم ک برا منم همون حدودا زده....هفته بعد احتمالن برم...

چه مشکلی اخه فامیل ما تو ۱۵ هفته اورژانسی رفت الانم بچش سالم تو بغلشه اونموقعه ام گفتن هیچیش نیس ...بعدم تا ۱۳ هفته وقت هس

تو حق نداری ب چیز های منفی فکر کنی ...تو از جنس خدایی   و خدا سرشار از انرژی مثبته                                          لبخند بزن دوستم :)            

استاتر تو پایین نافت گاهی درد حس نمیکنی؟؟؟

تو حق نداری ب چیز های منفی فکر کنی ...تو از جنس خدایی   و خدا سرشار از انرژی مثبته                                          لبخند بزن دوستم :)            
من هماتوم داشتم پنج هفته لکه بینی داشتم،تازه 4روزه قطع شده،چرا بعضی وقتا درد دارم

نه من لکه بینی ندارم ولی گاهی یا میخاره یا انگار از تو رحمم کش میاد 

تو حق نداری ب چیز های منفی فکر کنی ...تو از جنس خدایی   و خدا سرشار از انرژی مثبته                                          لبخند بزن دوستم :)            
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز