2777
2789
عنوان

دلم خیلی گرفته...

122 بازدید | 11 پست

بچهها من بتازگی از مشهد برگشتم.ولی دلم خیلی گرفته... ما خانوادمون فرهنگی هستن ولی پیشرفت مادی نداشتیم‌چون دست  دلباز بودیم و ساده بودیم. اما خانواده شوهرم از ته شهر و زمین خاکی از ما پیشرفته تر شدن. من الان هرچی پس انداز داشتم سوغاتی خریدم و الان متوجه شدم جمعه خواهرشوهرم دعوت کرده مارو برای خونه نویی. هم لباس مناسب ندارم هم باید کادو بخریم هم باید دکتربروم.  قبلا ۲۰ ملیون دادم واسه زمین شوهرم ک مستقل باشیم ولی حالا هم سند خونه و زمین دست مادرشوهر و پدرشوهرمه. رومم نمیشه ب شوهرم بگم‌چرا.. شوهرمم خودشو برای پدر و مادرش لوس میکنه ک زمین را بفروشیم. از طرفی خونمون کوچیکه و پایین شهره . مادرشوهرم پز خونه  دخترشو بما میده.  حالا اخر هفته چی بخر واسه خونشون ک دعوت کرده....اینهمه زحمت کشیدم نقاشی کردم و باپول خودم سوغاتی گرفتم.حالا پولم تموم شده و کلی هزینه داریم.... چرا باید ما از بالاشهر پس رفت کنیم و اینا...خدایا 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اون که وضعیت شمارو میدونه دلیل نداره خودت و زیاد به زحمت بندازی یه 50تومن پول ببر براش

لباسم از خواهرتی کسی بگیر که مرتب باشی خدا کمکت کنه عزیزم سخته میدونم

با اینکه روشنه شبت پر از امیده خورشید قلب تو هنوز نورشو میدهمیخوای خدا بیاد پیشت بشینه و بشنوه حرفاتو دوست داری به بارون بگی بباره و بشوره درداتو  " آخ اگه خدا میزاشت بشینم جاش نمیزاشتم یکی بیاد یه ریز اشکاش"
واقعا متاسفم ک هیچکس درک نکرد حرف منو. مشخص شد همتون با خساست به جاهایی رسیدین. 


عزیزم اینجوری نگوووو...

شما مشکل اصلیت شوهرته...

بهتره هیچی نداشته باشید چون تقی به توقی بخوره میره داروندارشومیکنه به نام مادرش....اول بهش بگو سندهاروبیارخونه خودمون بعدسعی کن خونه دارش کنی❤

ماگذشتیم و گذشت آنچه تو باما کردی...توبمان و دگران وای به حال دگران.....😔
عزیزم اینجوری نگوووو... شما مشکل اصلیت شوهرته... بهتره هیچی نداشته باشید چون تقی به توقی بخوره میر ...

فکرنکنم بزنه ب اسم مادرش. الان از پدرش یه مدرک گرفته ک مثلا قولنامه کرده باپدرش ک خانواده زن قبلش نتونن ازش مطالبه کنن. ینی از قبل اینکاروکرده حالام مونده

فکرنکنم بزنه ب اسم مادرش. الان از پدرش یه مدرک گرفته ک مثلا قولنامه کرده باپدرش ک خانواده زن قبلش نت ...


خب عزیزم زن قبلش که دیگه نیست شما خانم خونه هستی نمیشه دیگه برگردونه به اسم خودش؟بیاره خونه خودتون

ماگذشتیم و گذشت آنچه تو باما کردی...توبمان و دگران وای به حال دگران.....😔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

بیاین

hadis_maa | 2 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز