2777
2789
عنوان

هاله بی بی چک

890 بازدید | 27 پست

سلام دوستان

من دیروز عصر بی بی چک زدم مارک مدیکور. خط T سفید شد. منم گذاشتم پای منفی بودن

الان برا نماز بیدار شدم رفتم نگاش کردم دیدم هاله داره

بنظرتون قابل اعتماده؟؟قبلنا هیچوقت هاله نداشت حتی بعد از دوروز. یعنی همیشه منفیش تا اخر منفی بوده

عازم کربلا هم هستن. میشه بگید بهش اعتماد کنم یانه؟

خدایا ازت ممنونم بعد از یه بارداری پوچ، یه آی یو آی منفی و یه آی وی اف منفی و دو سال ونیم انتظار این معجزه قشنگو بهم دادی🙏خدایا شکرت شکرت شکرت🙇🏻‍♀️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

امروز دوباره بیبی بزار

نمیدونم برم آز بدم یا دوباره بی بی چک😕

خدایا ازت ممنونم بعد از یه بارداری پوچ، یه آی یو آی منفی و یه آی وی اف منفی و دو سال ونیم انتظار این معجزه قشنگو بهم دادی🙏خدایا شکرت شکرت شکرت🙇🏻‍♀️
يمي ديگه بگير قبل صبحانه امتحان كن

بی بی چک ندارم

همینجور یدونه گرفتم که قبل از سفر با خیال راحت دارو و امپول استفاده کنم

مطمئن بودم منفی میشه

خدایا ازت ممنونم بعد از یه بارداری پوچ، یه آی یو آی منفی و یه آی وی اف منفی و دو سال ونیم انتظار این معجزه قشنگو بهم دادی🙏خدایا شکرت شکرت شکرت🙇🏻‍♀️

[QUOTE=72313423]نمیدونم برم آز بدم یا دوباره بی بی چک😕[/QUOTE

☺به دلت رجوع کن ببین اون چی میگه 

ولی من میگم آزمایش درصد خطای کم تری داره

 یک خانومم که حجته مسلمانی ام امام حسین علیه السلامه این جمله را توی فیلمِ روز واقعه ازیک نصرانی که شاهد واقعه ی کربلا بود شنیدم
[QUOTE=72313423]نمیدونم برم آز بدم یا دوباره بی بی چک😕[/QUOTE ☺به دلت رجوع کن ببین اون چی میگه&nbs ...

خستم از جواب منفی شنیدن😔

خدایا ازت ممنونم بعد از یه بارداری پوچ، یه آی یو آی منفی و یه آی وی اف منفی و دو سال ونیم انتظار این معجزه قشنگو بهم دادی🙏خدایا شکرت شکرت شکرت🙇🏻‍♀️
برو يكي ديگه بگير

😔😔

خدایا ازت ممنونم بعد از یه بارداری پوچ، یه آی یو آی منفی و یه آی وی اف منفی و دو سال ونیم انتظار این معجزه قشنگو بهم دادی🙏خدایا شکرت شکرت شکرت🙇🏻‍♀️

من موندم چراهمون موقع تایه ربع بیبی چکاتونو چک نمیکنید؟؟؟تعجب میکنم خیلیارودیدم میگن گذاشتیم یه جابعدرفتیم نگاه کردیم هاله داشته.خب یه ربع کنارش وایستیدتامطمعن بشید.جواب بیبی چک تا15دقیقه قابل اعتماده بعد دیگه مهم نیست.

💜خدابامن است💜

من موندم چراهمون موقع تایه ربع بیبی چکاتونو چک نمیکنید؟؟؟تعجب میکنم خیلیارودیدم میگن گذاشتیم یه جابع ...

اخه شنیده بودم ۳دیقه. روش هم اینجور نوشته

منم تقریبا ۳دیقه نگاش کردم ولی خط تی سفید بود🙄

خدایا ازت ممنونم بعد از یه بارداری پوچ، یه آی یو آی منفی و یه آی وی اف منفی و دو سال ونیم انتظار این معجزه قشنگو بهم دادی🙏خدایا شکرت شکرت شکرت🙇🏻‍♀️
برو ازمایش حتما

فردا میرم

شاید امروز پری اومد😬😬

اخه همیشه بعد از زدن بی بی چک پری میشم😂😂

خدایا ازت ممنونم بعد از یه بارداری پوچ، یه آی یو آی منفی و یه آی وی اف منفی و دو سال ونیم انتظار این معجزه قشنگو بهم دادی🙏خدایا شکرت شکرت شکرت🙇🏻‍♀️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792