2789
عنوان

اگر...

| مشاهده متن کامل بحث + 511 بازدید | 62 پست

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

احتمالا اسمم هومن بود یا حسام چیزی که پدر مادرم انتخاب کرده بودن اگه بچه پسر بود

     قربون دستت جانماز مارم آب بکش ... اگه چیزی از تفکرات و سبک زندگی من (نه اعتقاداتم) برات عجیب میاد یادت باشه این زندگی منه لزومی نداره قبولش کنی ، قضاوتش کنی ، مسخره اش کنی اما میتونی مخالفش باشی و با نهایت انسانیت از کنارش بگذری

نمیدونم.ولی یه اسمی رو خیلیییی دوس دارم وقتی میشنوه یهو برمیگردم چه تو تلویزیون چه بیرون .هههههههههی جاوید❤

دل، دلای نوجوووووونی❤❤عشق اول صاف و ساده،کوچه پس کووووووچه ی شهروووو گز کنیم پای پیااده😑
چراااااا؟حالا که دختری بعدش تو که نمیتونستی اسم خودتو انتخاب کنی حوصلت شد بهش فکر کنی.آی ام یه شیراز ...


    

از ازل تا به ابد قلبم به نامت تاج من💙👑💙...استقلالی بودنم تنها اتفاق قشنگ زندگیمهシ💙💙 
احتمالا اسمم هومن بود یا حسام چیزی که پدر مادرم انتخاب کرده بودن اگه بچه پسر بود


خودتونم همینو دوس دارین؟

از ازل تا به ابد قلبم به نامت تاج من💙👑💙...استقلالی بودنم تنها اتفاق قشنگ زندگیمهシ💙💙 
خودتونم همینو دوس دارین؟


هومنو خیلی دوس دارم

     قربون دستت جانماز مارم آب بکش ... اگه چیزی از تفکرات و سبک زندگی من (نه اعتقاداتم) برات عجیب میاد یادت باشه این زندگی منه لزومی نداره قبولش کنی ، قضاوتش کنی ، مسخره اش کنی اما میتونی مخالفش باشی و با نهایت انسانیت از کنارش بگذری
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز