2789

متین

فلک در دفتر عشقم قلم زد 😢چ روزهای خوشی داشتم بهم زد😢الهی ای فلک چرخت نگردد😢که چرخت ارزویم را بهم زد😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😢😢😢😢😢😭😢                                                                     درد میکنه همه جای زندگیم😢الهی من بمیرم برای زندگیم😢

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

ممد  

چقد نینیسایت چرت تر شده😕 و دلیلش اینه ک    خانوم جلسه ای های قری افراطی بی اعصاب تاپیک عکس لوبیا پلو رو هم به دعوا می رسونن نهلتیا😀                         وکاربران مرد قری🤢اصلا بعضی از مردای ایرانی هر جا برن به گند میکشن اونجارو وجود بعضیاتون اینجارو چرت تر تر کرده😐                             🍁☺                                                                     تقدیم به کاربران زن ستیز🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

تاحالا بهش فکر نکردم

  


من به خورشید باور دارم حتی وقتی نوری از آن نمی تابد! من به عشق باور دارم حتی وقتی که تنها هستم !من به خدا باور دارم حتی وقتی که سکوت پیشه کرده است!

سام

دوست عزیز وقتی من توی قسمت تبادل نظر ،نظر میدم تا وقتی مخالف قوانین سایت نباشه کسی حق اعتراض نداره!!!چون اسمش تبادله نظره! من نظرم و میگم، چه بد ،چه غلط یا خوب و درست!!!من نمیتونم نظرمو طبق استانداردای تو بیان کنم و اگر فکر میکنی کامنت من صحیح نیست به راحتی میتونی جواب ندی یا گزارش بزنی...لازم به جنگ و جدل نیست
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز