2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

واااا خوب ببر دکتر 26 ماه سن کمی نیست برا اینکه صداش کنی اهمیت نده

 خدااا جونم منو پسرم توروداریم😇.خدایا ممنونم که مادر شدم ...در اوج ناباروری و نا امیدی امام رضا حاجتمو داد بعداز 2تا سقط..تیکر تولد یکسالگی پسرم.((گرنگهدار من انست که من میدانم شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد))خداااااااااا جونم شکرت.هزاران هزار بار شکرت بخاطر هدیه باارزشت..خدااااااااااااااااااا خیییییلی دوست دارم..وقتی نا امید بودم مامان نمیشم مامانم کردی وقتی پسرم تو 6روزگی افتاد همه ناامید بودن اما تو ناامیدم نکردی..خداااااااا تو خیییییییلی خوبی..خدا تو بهترینی ..😇😇خدا چی جور بگم دوست دارم..هرکس میخواد حاجت بگیره فقط صبر صبر.و توکل بخداااااا....و ناشکری نکنید.خدااااااااااا خیییییییلی خوبی..عشقمی..وقتی پسرم برای اولین بار تو چشام نگاه کردو خندید تو عمق چشاش خداااااااا جونم تو رو دیدم..عااااااشقتم ..خداااااااااا پسرمو به خودت میسپارم تا ابد کنارش باش.😇😇😍😘🙏🙏

مامانم میگه منم تا ۳ سالگی اصلا با غریبه یا حتی فامیل ها حرف نمیزدم و جوابشونو نمیدادم اما خب بعد درست شدم 

گل شیشه ای:سرباز ۱:اون دختر کوچولوإ ، یه ساله هروقت با قطار میام جبهه میبینمش...سرباز ۲:پس چرا مثل بقیه گل هاشو نمیده ؟ سرباز ۱:اون گل هاشو همینجوری نمیده بابتشون پول نمیگیره ، منتظره تا بچه‌ها برن کنار...                                                         سرباز ۲:برن کنار ؟ برای چی؟!                                         سرباز ۱:تا اون ادمی که دنبالشه رو پیدا کنه                     سرباز ۲:خب ، مگه کی رو میخواد پیدا کنه ؟                      سرباز ۱:اون ادمی رو که قراره شهید بشه                           سرباز ۲:این..این دخترکوچولو تا حالا به هر ادمی که گل داده اون ادم  شهید شده ...................لای لا لا لای لا لای لا لایییی...لای لالا لای لالای لاییی

عزیزم فک کنم قبلا هم شما در مورد دخترتون تاپیک زدین اونجام من پست گذاشتم 

..

.

. بله پسر من حدود یکسالش که بود من وقتی صداش میکردم یه بار توجه میکرد چند بار نه !!! مشکوک ب شنواییش شدم که بردم تست گرفتم مشکل نداشت ..بعد مشکوک ب اتیسم !) کاردرمانی بردم اونجا گفتن نقص توجه و تمرکز داره!  کلا شاید سی جلسه کار درمانی بردم الان که دو سال و نیمه س هیچ مشکلی نداره شکر خدا.

 مهمترین کاری که یک پدر می تواند برای فرزندانش انجام دهد  این است که عاشق مادرشان باشد 💑 چون فرزندان با خنده مادر می خندند و با گریه مادر می گریند ..⚘         
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792