2777
2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

آخه گفتم یه موقع به فکر املت درس کردن نباشید🙃🙃🙃🙃

صبح سفارش ماکارونی گرفتم 😉


💞گل پـــونه خودش میدونه اگه بره دنیام یه زندونه ،واسه همه بی قراریام میدونه دواودرمونه.... 
من موندم بین باقالی پلو باگوشت یاقیمه میخوام زنگ بزنم شوهرم بپرسم

واسه الان؟

میشه برا سلامتی نی نی جونم صلوات بفرسی (الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم)

[QUOTE=72230055]نمیشه عکس ناهار بفرستیم؟؟؟؟؟[/QUOT 

عکس ناهار تو شب بفرس🤓🤓🤓یجوری خودمونو گول میزنیم که شامه

میشه برا سلامتی نی نی جونم صلوات بفرسی (الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم)
عدسی واسه شام.چون پسرم سرما خورده الان درست کردم که نهارم بخوره.

نوش جون عزیزم 

میشه برا سلامتی نی نی جونم صلوات بفرسی (الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم)
نه ناهارنیست شب خونست برای شام

آها بنظر من قیمه درس کنم 

منم شب میخوام مرغ و قیمه درس کنم

میشه برا سلامتی نی نی جونم صلوات بفرسی (الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم)
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز