2777
2789
عنوان

لتروزول و hcg

268 بازدید | 33 پست

دوستاي گلم كيا با استفاده از اين داروها باردار شدن

خداي خوبم همه وجودم مواظب فرشته توي وجودم باش من اونو ازت سالم ميخوام تو رو جان مهدي🙏🏻🙏🏻🙏🏻

من ۵ روز دیگهدمشخص میشه 😊😋

ان تیم ۳/۴بوده شاید امینوسنتز بشممم😔😔دعا کنید نی نی مو😘😘😢لطفایک صلوات محمدی پسند واسه نی نی ام بفرسین بعد از دوسال مبارزه با تنبلی تخمدان نی نی دارشدم اونم با امپول😢😢

تنبلی تخمدان داری چن وقته اقدامی؟؟؟

ان تیم ۳/۴بوده شاید امینوسنتز بشممم😔😔دعا کنید نی نی مو😘😘😢لطفایک صلوات محمدی پسند واسه نی نی ام بفرسین بعد از دوسال مبارزه با تنبلی تخمدان نی نی دارشدم اونم با امپول😢😢

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


تنبلی تخمدان داری چن وقته اقدامی؟؟؟

من تنبلي تخمدان دارم واسه بار هفتم اقدام ميكنم  شما چطور

خداي خوبم همه وجودم مواظب فرشته توي وجودم باش من اونو ازت سالم ميخوام تو رو جان مهدي🙏🏻🙏🏻🙏🏻
منم فک کنم شدم   فعلا که مثبته    

خدايا شكرت نميدوني چه ذوقي ميكنم خبر بارداري ميشنوم

خداي خوبم همه وجودم مواظب فرشته توي وجودم باش من اونو ازت سالم ميخوام تو رو جان مهدي🙏🏻🙏🏻🙏🏻
واييييي بي بي مثبت شد


نه من دوسه روز زودتر رفتم ازمایش خون دادم چون لکه بینی داشتم تیترش 202 بود حالا شنبه باز باید برم ببینم چتد شده کاش کاذب نباشه

هم مامانم هم ماما ولی مامان بودن جذاب تره😚😍😍😍😍
نه من دوسه روز زودتر رفتم ازمایش خون دادم چون لکه بینی داشتم تیترش 202 بود حالا شنبه باز باید برم بب ...

انشالا كه مثبته خبرم كن

خداي خوبم همه وجودم مواظب فرشته توي وجودم باش من اونو ازت سالم ميخوام تو رو جان مهدي🙏🏻🙏🏻🙏🏻
نه من دوسه روز زودتر رفتم ازمایش خون دادم چون لکه بینی داشتم تیترش 202 بود حالا شنبه باز باید برم بب ...

اخه لكه بيني داشتي احتمالا لانه گزيني بوده خيره انشالا

خداي خوبم همه وجودم مواظب فرشته توي وجودم باش من اونو ازت سالم ميخوام تو رو جان مهدي🙏🏻🙏🏻🙏🏻
اخه لكه بيني داشتي احتمالا لانه گزيني بوده خيره انشالا



وای نمیدونم یه اشوبیه تو دلم 

میترسم نباشه از ذوقم به مامانم گفتم

هم مامانم هم ماما ولی مامان بودن جذاب تره😚😍😍😍😍
وای نمیدونم یه اشوبیه تو دلم  میترسم نباشه از ذوقم به مامانم گفتم

عزيزم اروم باش صلوات بفرست فقط توكلت به خدا حالتو خيلي خوب درك ميكنم

خداي خوبم همه وجودم مواظب فرشته توي وجودم باش من اونو ازت سالم ميخوام تو رو جان مهدي🙏🏻🙏🏻🙏🏻
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

شمام اینطورین

mojhdeh | 48 ثانیه پیش

قمی ها بیان

rainbow1 | 53 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز