من تو اقدامم الان و فردای روز موعدم که هفته پیش بود لکه بینی داشتم به مدت 3 - 4 روز و خیلی کم . کمر درد و گرفتگی پا هم داشتم مثل هر دفعه که می خوام پریود بشم. فردای روز پاک شدنم (دیروز) صبح بی بیچک زدم ولی منفی بود. می خواستم نظرتونو بدونم ممکنه حامله باشم ؟ امیدی هست؟
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
شاید چون دلم می خواد که مامان شده باشم اینجوری فک می کنم چند روزه کلا از کار و زندگی افتادم همش ذهنم درگیره همشم تو اینجام دارم میگردم ببینم کسی شرایطش مثل من بوده