2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من دادم یه هفتهبعد تخمک گذاریم منفیبود.چندروز بعدش یاز طاقت نیاوردم الکی بی بی زدم مثبت شد.بعدش هر روز پررنگ تر میشد بی بی تا اینگه روز موعد رفتمازمایش گفتن مثبته

اخرین ها همیشه یهویی میان......اخرین دیدار اخرین بوسه اخرین لبخند و .... اونوقت تو میمونی و یه دنیا دلتنگی... تا دیر نشده بهش بگو😔

[QUOTE=71178581]من دادم یه هفتهبعد تخمک گذاریم منفیبود.چندروز بعدش یاز طاقت نیاوردم الکی بی بی زدم مثبت شد.بعدش هر ر ...[/QUO مبارکه ولی برامن این اتفاق نیفتاد من بچم کوچیک بود از ترسم زود رفتم گفتن منفیه و جوابم درست بود 

دوره هات منظم بود؟میدونستی کی تخمک گذاری کردی؟

اره عزیزم منهمه دوره هام منظم یود .ولی چون زوذ ازمایش دادم منفی شذ. در حالی که باردار بودم

اخرین ها همیشه یهویی میان......اخرین دیدار اخرین بوسه اخرین لبخند و .... اونوقت تو میمونی و یه دنیا دلتنگی... تا دیر نشده بهش بگو😔
[QUOTE=71178581]من دادم یه هفتهبعد تخمک گذاریم منفیبود.چندروز بعدش یاز طاقت نیاوردم الکی بی بی زدم م ...

عزیزم سلامت باشی.منم خودم همیشه به این فکر میکنم چرا پس ازمایش اولم منفی شذ

اخرین ها همیشه یهویی میان......اخرین دیدار اخرین بوسه اخرین لبخند و .... اونوقت تو میمونی و یه دنیا دلتنگی... تا دیر نشده بهش بگو😔
من فردا میشه 9روز از تخمک گذاریم گذشته ب نظر تو آز معلوم میشه؟

بنظر من نده.صبر کن چند روز بی بی استفاده کن اگر مثبت شد بعدا بده

اخرین ها همیشه یهویی میان......اخرین دیدار اخرین بوسه اخرین لبخند و .... اونوقت تو میمونی و یه دنیا دلتنگی... تا دیر نشده بهش بگو😔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

حس ششم

20nazanin23 | 52 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز