2777
2789
عنوان

شانس من رو .....

283 بازدید | 9 پست

هر چی طلا داشتم اون موقع که خیلی ارزون بود فروختم

بعد مدتها 4 تومن جمع کردم حال دوباره ا طلا شد گرمی 400

نمیدونم بخرم یا نه ؟؟؟؟

البته از روی دیوار یه دستبند دیدم اخه پول اجرت و... ندارم 

لطفا برای حاجتم دعا کن و یک صلوات مهمانم.....

من چی ۳۰ گرم فروختم گرمی ۱۵۰ ! خودت ببین چقدر ضرر کردم .اما فدا سرم ...😊

زندگی هدیه ایست ک نباید حروم بشه .شما نمیدونید برگه بعدی زندگی چیه، باید یاد بگیری روی تک تک روزاش حساب کنی.🏖🏞

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من گرمی 50 فروختم چند سال پیش ولی خیلی طلا داشتم

عیب نداره عزیزم ...چیزی ک رفته رو نباید غصه اش رو خورد . منم خوبه عقلم رسید نصف طلام رو فروختم اونموقع.

زندگی هدیه ایست ک نباید حروم بشه .شما نمیدونید برگه بعدی زندگی چیه، باید یاد بگیری روی تک تک روزاش حساب کنی.🏖🏞

خوب بخر .اما بنظر من میاد پایین .خودمنم پول طلاهام تو بانکه و منتظرم بیاد پایین برم بخرم النگوهام رو باز

زندگی هدیه ایست ک نباید حروم بشه .شما نمیدونید برگه بعدی زندگی چیه، باید یاد بگیری روی تک تک روزاش حساب کنی.🏖🏞
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز