اقا من و شوهرم دعوا کردیم . بعد روز بعدش مامانم اینا مهمونمون بودن .
شبشم دخترداییم اینا اومدن .
بعد ما کلا شب قبلش خیلی شدید دعوا کردیم ولی جلو اونا اوکی بودیم . بعد پیامک و تلفن هم به هم میزنیم . یکم حرف عادی هم میزنیم 😂 مثلا کجاس ؟ بیا و ببر و فلان ...
لاز انگار یادمون میاد قهریم میریم تو عاز . الان اون جلو تلویزیونه برا خودش چایی دم کرده . من رو تختم. میرم چایی میخورم بسوزه 😂😂
شما چجوری قهر میکنین ؟
ولی خدایی نمیخام منتشو بکشم . دیگه پررو شده عوضی ... این دفعه میخوام صبر کنم تا اون بیاد برخلاف هر دفعه . ببینم موفق میشم یا نه