2777
2789
عنوان

شیاف و عدد بتا

191 بازدید | 7 پست

اگر بتا در هر ازمایش 48 ساعتی دوبرابر و یا بیشتر بشه میشه نتیجه گیری کرد ک حاملگی سالمی در پیش هست؟؟؟ اولین ازمایش 15 دومی 87 سومی 212 و چهارمی 489بود ک اخر تیتر بود در اول هفته چهارم  مممنونم میشم کمک کنید چون من یکبار سقط داشتم کمی نگرانم و اگر در این زمان از شیاف پروژسترون استفاده کنم مشکلی نداره؟؟؟ دعام کنید خیلی 

لطفا برای سلامتی نی نی و ب دنیا اومدنش .. میشه یه صلوات بفرستید خدایا خدای خوبی ها میخوام دعا کنم میدونم ک تو هیچوقت برای بنده هات بد نمیخواهی شاید سخت باشه خیلی چیزا ازت میخوام همه اونایی ک دوست دارن مادر بشن حس ناب رو بهشون بدی همه کسایی ک تو دلشون یه فرشته دارن ک روح تو درونشون دمیده شده ب سلامدی ب دنیا بیان و فرزندان همه جلو چشم مادر پدرهاشون رشد کنن و ب بهترین ها برسن الهی امین 
سرخود استفاده نکن عزیز، مگه لکه بینی داری؟؟اگر لکه بینی داری حتما برو دکتر، بتا هات که خوب، ایشالله ...

سلام عزیزم نه لکه بینی ندارم ممنونم شما باردارید اگر هستید تو هفته چهار بتاتون چند؟؟ 

لطفا برای سلامتی نی نی و ب دنیا اومدنش .. میشه یه صلوات بفرستید خدایا خدای خوبی ها میخوام دعا کنم میدونم ک تو هیچوقت برای بنده هات بد نمیخواهی شاید سخت باشه خیلی چیزا ازت میخوام همه اونایی ک دوست دارن مادر بشن حس ناب رو بهشون بدی همه کسایی ک تو دلشون یه فرشته دارن ک روح تو درونشون دمیده شده ب سلامدی ب دنیا بیان و فرزندان همه جلو چشم مادر پدرهاشون رشد کنن و ب بهترین ها برسن الهی امین 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خوبه بتا ولي چقدر ازمايش دادي خدايي اگه بتا دو سه برابر بشه بازم صدرصد نميشه بگي بارداري طبيعي ...

از نگرانی از استرس این اخری هم دکترم نوشت 

لطفا برای سلامتی نی نی و ب دنیا اومدنش .. میشه یه صلوات بفرستید خدایا خدای خوبی ها میخوام دعا کنم میدونم ک تو هیچوقت برای بنده هات بد نمیخواهی شاید سخت باشه خیلی چیزا ازت میخوام همه اونایی ک دوست دارن مادر بشن حس ناب رو بهشون بدی همه کسایی ک تو دلشون یه فرشته دارن ک روح تو درونشون دمیده شده ب سلامدی ب دنیا بیان و فرزندان همه جلو چشم مادر پدرهاشون رشد کنن و ب بهترین ها برسن الهی امین 

خیلی دعام کنید 

لطفا برای سلامتی نی نی و ب دنیا اومدنش .. میشه یه صلوات بفرستید خدایا خدای خوبی ها میخوام دعا کنم میدونم ک تو هیچوقت برای بنده هات بد نمیخواهی شاید سخت باشه خیلی چیزا ازت میخوام همه اونایی ک دوست دارن مادر بشن حس ناب رو بهشون بدی همه کسایی ک تو دلشون یه فرشته دارن ک روح تو درونشون دمیده شده ب سلامدی ب دنیا بیان و فرزندان همه جلو چشم مادر پدرهاشون رشد کنن و ب بهترین ها برسن الهی امین 
من عزیزم اولین آزمایش ۹ هفته و دو روز دادم ، دیر متوجه شدم باردارم

فکر کنم خیلی بهتر کاش منم دیر میفهمیدم الان استرس زیاده ولی بازم شکر خدا خیلی شکر 

لطفا برای سلامتی نی نی و ب دنیا اومدنش .. میشه یه صلوات بفرستید خدایا خدای خوبی ها میخوام دعا کنم میدونم ک تو هیچوقت برای بنده هات بد نمیخواهی شاید سخت باشه خیلی چیزا ازت میخوام همه اونایی ک دوست دارن مادر بشن حس ناب رو بهشون بدی همه کسایی ک تو دلشون یه فرشته دارن ک روح تو درونشون دمیده شده ب سلامدی ب دنیا بیان و فرزندان همه جلو چشم مادر پدرهاشون رشد کنن و ب بهترین ها برسن الهی امین 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

هوش مصنوعی

اسمم؟ | 49 ثانیه پیش
2791
2779
2792