من این ماه وسطای سیکلم رفتم دکتر زنان برام سونوی واژینال انجام داد و گف یا تخمکت قبل این آزاد شده یا این ماه نداری راستم میگه من هر ماه ترشح داشتم تو روزای خاصی ولی این ماه اصلا نداشتم پریودامم منظمه یعنی امکانش هست ک مشکلی برام به وجود اومده باشه؟کسی هس ک مثه من بوده باشه؟ یعنی امکان داره من از ماه دیگه باز تخمک گذاری داشته باشم یا مشکلی برام به وجود اومده خیلی نگرانم این دکترام ک جواب درست حسابی نمیدن سریع میگن تخمداناتو باید تحریک کنیم درحالی ک من فقط این ماه اینجوری شدم هرماه ترشح داشتم
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.