2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

بستگی به خودت داره

هر دو تا شغل وجهه اجتماعی خوبی داره،کار با شرافتی هستن ولی خوب حقوقشون به نظر خیلیا کمه

خودت باید ببینی میتونی بسازی با حقوقش،با شب کاری و شیفت پرستاری و....

خوبم اما فرشته نیستم...گناه می کنم امّا شیطان نیستم...من فقط , دختر کوچولویی هستم که در دنیایی بزرگ , تلاش می کنه کسی رو برای دوست داشتن پیدا کنه !                                                                                                                                                                           "اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم"                      #سَردارِ_مَن❤                                                                                  من به مرگی فکر میکنم که زندگی هدیه میده,من! یک حامی اهدا عضوم🌱              
پرستارها تایم کاریشون زیاد  شرایط شغلیشون پر دردسر  و یسری معایب دیگه


درسته ولی حقوق معلمی بنظرم کفاف زندگی رو نمیده

 « فقد ملئت بطونکم من الحرام و طبع علی قلوبکم شکم‌هایتان از حرام پر شده و بر قلب‌هایتان مُهر خورده است.»  امام حسین علیه السلام
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

طلا گمشده

marjaneh04 | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز