2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم از پنج هفته و دو روز لکه بینی داشتم،هاتوم .دیروز بعد 15روز رفتم سونو قلب تشکیل شده،ولی خونریزی همچنان هست.فعلا باید استراحت کنم وشیاف.الان خیلیا هماتوم دارن،بعضیا زود خوب میشه،بعضیا نه

در ضمن خونریزی هم داشتم و تا آخر ماه 4 شیاف سایکلوژست استفاده میکردم.

منظورم اینه ک کی فهمیدی هماتوم داری وخونریزی پیدا کردی؟قبل تشکیل کیسه زرده وفتال پل یابعدش؟

منم از پنج هفته و دو روز لکه بینی داشتم،هاتوم .دیروز بعد 15روز رفتم سونو قلب تشکیل شده،ولی خونریزی ه ...

قبل تشکیل شدن کیسه زرده فتال پل بوده خونریزیت یابعدش؟

وقتی شروع شد،سنو رفتم،فقط ساک مشاهده شد،بیشتر واسه این فرستاد بفهمه خارج رحمیه یا نه.حتی سن ساک دوازده روز کمتر از سن بارداری بود.اما این بار که رفتم هم رشدش خوب بود هم قلب تشکیل شده.

وقتی شروع شد،سنو رفتم،فقط ساک مشاهده شد،بیشتر واسه این فرستاد بفهمه خارج رحمیه یا نه.حتی سن ساک دواز ...

منکه رفتم سونوگفت حاملگی پنج هفته..ولی چون خونریزی داشتم دکتری ک رفتم گفت صد در صد داری سقط میکنی..ولی دکتر نی نی سایت گفت دوهفته دیگه سونوبده

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز