2777
2789
عنوان

خارش سر😢

723 بازدید | 15 پست

دوستان کسی تا حالا از شامپوی کافئین سریتا(ضد ریزش)استفاده کرده؟

۱۰ روزه دارم از این شامپو استفاده میکنم..خارش سر گرفتم شدیددددد

کسی استفاده نکرده؟😢

میترسم خارش سرم بخاطر این شامپو نباشه و خدایی نکرده انگل دمودکس گرفته باشم😢😢

شما تجربه ای ندارین از این شامپو؟

من تجربه ای ندارم.ولی از شامپوهای خارجی استفاده میکردم.سرمم به شدت میخارید .تا این فهمیدیم بله من شپش گرفتم

تقدیم به یگانه مادرشوهرم.وقتی اومدی نفهمیدم کی اومده وقتی رفتی فهمیدم کی رفت...😜

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خوشبحالتون من که دیگه راهی نیست که امتحان نکرده باشم ببخشید انقد سوال پرسیدم🙈موهاتون چربه شما؟اخه ...

مال من معمولیه تقریبا


حنا بذار عالیه

افتخار میکنم لر هستم😀😀😀😀😀😀
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792