2777
2789
عنوان

چرا پیدا نمیشه ؟

158 بازدید | 11 پست

چرا این نوشابه های زیرو یا لایت ها خانواده پیدا نمیشه کوچیکاشو بعصی جاها دارن اما خانواده اصلا نیست میگن تولید نکردن 

مردم‌نوشابه هم‌احتکار کردن ؟؟؟؟؟؟




بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

احتمالا بطریش وارد نشده

جمله ی چرا انقدر زود ازدواج کردی؟ به اندازه ی جمله ی چرا ازدواج نمیکنی؟ زشته! جمله ی سومین بچه رو میخواستی چیکار؟ به اندازه ی سوال چرا بچه دار نمیشی ناراحت کننده اس! به اسم روشنفکری در زندگی دیگران دخالت نکنید🙏
پودر بقیشون میاد ؟ 

نه بعضی کار خانه ها هنوز از اون پودر دارن و بعضی ها دارن تموم می کنن. تا چند وقت دیگه آب معدنی هم کم میشه. چون بطری ها شو از خارج وارد می کردن الان دیگه نمی تونن. 

بعضی روز ها را فقط باید مرد!!😔
نه بعضی کار خانه ها هنوز از اون پودر دارن و بعضی ها دارن تموم می کنن. تا چند وقت دیگه آب معدنی هم کم ...


نه جونم بطری آب معدنی و نوشابه تولید داخله بهش میگن پریفرم مواد اولیه اونام مواد پتروشیمیه در اصل باید داخلی باشه که متاسفانه بیشترش وارداتیه 


اینجا همه چی درهمه 
نه جونم بطری آب معدنی و نوشابه تولید داخله بهش میگن پریفرم مواد اولیه اونام مواد پتروشیمیه در اصل با ...

نه عزیزم اگر بخوان داخلی بگیرن براشون دونه ای 800 تومن میوفته وبراشون سود نداره. وقتی وارد می کردن براشون دونه ای 30 تومن می افتاد. 

بعضی روز ها را فقط باید مرد!!😔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792