2777
2789
عنوان

یه لحظه بیاید

164 بازدید | 6 پست

رفتم ازمایش بارداری عددش این بود 0.100>

نمی فهمم یعنی چی دوهفته تاخیر دارم 

آهای خواهرشوهر... من ازت متنفرنیستم ولی اگه تواتیش بگیری وقرارباشه بمیری ومن اب تودستم باشه ترجیح میدم باپسرم اب بازی کنیم....همین 😏😏😏
منفیه عزیزم

تاخیربرای چیه تاحالاسابقه نداشته بیشترازسه چهار روز تاخیر داشته باشم

آهای خواهرشوهر... من ازت متنفرنیستم ولی اگه تواتیش بگیری وقرارباشه بمیری ومن اب تودستم باشه ترجیح میدم باپسرم اب بازی کنیم....همین 😏😏😏

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ننوشته نگاتیو پاسیتیو؟

نه همین عدده

آهای خواهرشوهر... من ازت متنفرنیستم ولی اگه تواتیش بگیری وقرارباشه بمیری ومن اب تودستم باشه ترجیح میدم باپسرم اب بازی کنیم....همین 😏😏😏
چقد از خواهر شوهرت متنفری

بهشون  فکرنمی کنم اصلا ولی برام خیلی خیلی بی ارزشن😊😊

آهای خواهرشوهر... من ازت متنفرنیستم ولی اگه تواتیش بگیری وقرارباشه بمیری ومن اب تودستم باشه ترجیح میدم باپسرم اب بازی کنیم....همین 😏😏😏
تاخیربرای چیه تاحالاسابقه نداشته بیشترازسه چهار روز تاخیر داشته باشم

پیش میاد گلم ...تعادل هورمونات بهم ریخته استرس باعث بی نظمی میشه و همین طور اقدام ب بارداری خیلی وقتا نظمشو بهم میریزه

الهی فرمون زندگی مو دادم ب دستت ...تو برام بساز تو بسازی قشنگتره   خدایا خودت مواظب پسرام و همسرم باش😍😘
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز