2777
2789
عنوان

سفت شدن جنین

232 بازدید | 12 پست

سلام خانوما خسته نباشید 


من امروز ۳۷هفته کامل شدم وقتی دراز میکشم راحتم ولی وقتیداز حام میخام بلند بسم یا بشینم بچه همش خودشو سفت میکنه و نفسمو میبره طبیعیه؟چیکار کنم کمتر سفت کنه خودشو هرکی میدونه و تجربه داره بگه مرسی

راضیم به رضای تو 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اینا دیگه نشانه زایمانه حرکتش خوبه؟

نه توروخدا باید هفته دیکه دنیا بیاد یه هفته فقط مهلت بده بعد الان نمیخام بیاد.در حدی خوبه از اول تنبل بود 

راضیم به رضای تو 

منم احساس میکنم هرزگاهی یچیزی یامیره سمت چپ شکمم یا سمت راستم درد میگیره انگار یچیزی سفت شده، بنظرتون چی میتونه باشه؟ ببخشید استارتر توتایپک سئوال پرسیدم هیچ کس توتایپکای من نمیاد😢

دلی بزرگ میخواهد زندگی کردن در این دنیا... دلی میخواهد تاخیلی چیزهارونبینی...خیلی چیزهارونشنوی...،   ...وازخیلی چیزهابگذری'...
منم احساس میکنم هرزگاهی یچیزی یامیره سمت چپ شکمم یا سمت راستم درد میگیره انگار یچیزی سفت شده، بنظرتو ...

بچه خودشو سفت میکنه به دکترت اطلاع بده بهت قرص یا امپول بده 

راضیم به رضای تو 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

اعمال امشب

nnafasamm | 0 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز