2777
2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

اوليش و وخودم بگم همه طلاهام و دزد برد و فقط يه حلقه به انگشتم برام مونده

چرااااااا؟

بعد سه سال انتظار باردار شدم....اامارفتی پیش خدا پسرم .....من خیلی دوستت دارم عزیزم...کاش میشد ی لحظه اخر ببوسمت .....حسرت ب دلم موند ....💞
اوليش و وخودم بگم همه طلاهام و دزد برد و فقط يه حلقه به انگشتم برام مونده

آخه عزیزم... جونت سلامت باشه... تازگیا برد؟

ضرر انشالله همیشه به مال بخوره نه به جون... طلاهای دوستم رو هم دزد زد دو سال پیش

دختر بهاری من تو آخرین روز اردیبهشت 97 به دنیا اومد خدایاااا شکرت ..‌. همیشه دعا میکنم خدا این لذت رو نصیب همه منتظرها کنه😊
من.. هفته پیش فروختم خونه خریدیم کاش امروز فروخته بودم گرون تر شده 

اشکال نداره عزیزم خونه هم روز به روز متاسفانه داره گرونتر میشه

دختر بهاری من تو آخرین روز اردیبهشت 97 به دنیا اومد خدایاااا شکرت ..‌. همیشه دعا میکنم خدا این لذت رو نصیب همه منتظرها کنه😊

منم امروز فروختم برای خونه

فقط حلقه عقدم دارم

اصلا ناراحت نیستم خیلی هم خوشحالم چون بعد پنج سال از خونه مشترک با خانواده شوهر راحت میشم

بعد اینهمه اذیت تازه خانوم امشب کلی ابغوره گرفته

 یاد اون قر و فر دادناش که میوفتم اصلا دلم براش نمیسوزه


به رحمت خدا بی اندازه امیدوارم
منم امروز فروختم برای خونه فقط حلقه عقدم دارم اصلا ناراحت نیستم خیلی هم خوشحالم چون بعد پنج سال از ...

خدا رو شكر

إز قديم گفتن طلا رو فقط واسع هريد خونه بفروشيد

داره ميشه دو ماه  هنود داغ دلم تازس

آره عزیزم خیلی سخته این خسارت ها... اما توکل به خدا خسارت مالی جبران میشه چندسال بگذره بی خیال میشی انشالله تنت سلامت باشه که با هیچی قابل مقایسه نیست

دختر بهاری من تو آخرین روز اردیبهشت 97 به دنیا اومد خدایاااا شکرت ..‌. همیشه دعا میکنم خدا این لذت رو نصیب همه منتظرها کنه😊
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792