2777
2789
عنوان

عمل بینی

721 بازدید | 10 پست

سلام من یک ماهه بینیمو عمل کردم..بینی من استخوانی بود..الان بجای اینکه وربینی من بخواابه بیشترشده ب حدی ک انگاربینی من گوشتیه خیلی تپل شده چیکاربایدبکنم ک ورمش هرچه زودتربخوابه

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


منم بینی ام استخونیه عمل کردم وقتی گچ رو برداشتم نوک بینی ام کاملا گرد و تپل شده بود مامان همش نگران بود میگفت بدتر شده که.....الان ۳ ماه گذشته ورم اش کمتر شده ولی تا ۶ ماه باید برای دیدن فرم اصلی صبر کرد تازه دکتر من گفت بقیه ورم تا یک سال و نیم میره 

گل شیشه ای:سرباز ۱:اون دختر کوچولوإ ، یه ساله هروقت با قطار میام جبهه میبینمش...سرباز ۲:پس چرا مثل بقیه گل هاشو نمیده ؟ سرباز ۱:اون گل هاشو همینجوری نمیده بابتشون پول نمیگیره ، منتظره تا بچه‌ها برن کنار...                                                         سرباز ۲:برن کنار ؟ برای چی؟!                                         سرباز ۱:تا اون ادمی که دنبالشه رو پیدا کنه                     سرباز ۲:خب ، مگه کی رو میخواد پیدا کنه ؟                      سرباز ۱:اون ادمی رو که قراره شهید بشه                           سرباز ۲:این..این دخترکوچولو تا حالا به هر ادمی که گل داده اون ادم  شهید شده ...................لای لا لا لای لا لای لا لایییی...لای لالا لای لالای لاییی
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز