2789

من رفیق ۱۵ سالم تو بغل خودم جون داد😢

احمقانه ترین جمله معروف نی نی سایت :" شما ناراحتی نخون " درمواجه با نظرات مخالف!قطعا کسی که از تبادل نظر و رو به رو شدن با طرز فکرای عمیق تر از خودش میترسه و میخواد تو همون مرداب تحجر و عقب موندگیه خودش دست و پا بزنه و بیشتر فرو بره این جمله رو بکار میبره  

من ی عمه داشتم عاشقش بودم...😢

وقتی فوت کرد واسم واقعا داغ بود.... هرچی بگم کمه....

 الان دارم تایپ میکنم اشک تو جشام جمع شده 😢😭

واقعا همیشه به خدا میگم‌منو زودتر از عزیزام ببر من طاقتشو ندارم 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

جرا خودکشی کرد 

قبلا افسردگی داشت فکر کنم دوباره برگشته بود بیماریش و متاسفانه پدر شون درکش نمی کرد مرتب باهم مجادله داشتن یه روز بعد ار صبحونه از خونه بیرون رفت و بعد جسدش رو آویزون پیدا کردن 😢😢😢😢

مادرم داغ چهار تا برلدر و دو تا خواهر دیده اولین برادر بیست سالش بوده دومی  چهل سال سوی چهل و پنج سلل دومی و سوی به فاصله ی شیش مله فوت شدن چهارمی چند سال بعد 42 سالش بود خواهراش 18ساله بودن اما فقط با خوندن و ختم قران ارومه پدر مادرشم فوت شدن مادر من و ببین چه صبری بهش داده خدا

ديوانه و دلبسته ي اقبال خودت باشسرگرم خودت عاشق احوال خودت باشيک لحظه نخور حسرت آن را که نداريراضي به همين چند قلم مال خودت باشدنبال کسي باش که دنبال تو باشداينگونه اگر نيست به دنبال خودت باشپرواز قشنگ است ولي بي غم و منتمنت نکش از غير و پر و بال خودت باشصد سال اگر زنده بماني گذرانيپس شاکر هر لحظه وهر سال خودت باش
خدا رحمتش کنه جون 23،ساله جرا بایذ ایست قلبی کنه 😞😞😞😞

آخه آسم داشت اسپری مصرف میکرد یه شب حالش بد شده بوده به جای اینکه بره دکتر اسپری رو بیشتر مصرف کرده اونی مال مصرف یک ماه بوده رو یه شبه استفاده کرده بوده دکترم بهمون گفت بخاطر همون بوده

ای خدای من 😢چراااااااا

سرطان داشت

متاستاز داده بود

رفته بودیم دوتایی کافی شاپ حالش بد بود یکم نمیتونست بشینه

سرشو گرفتم تو بغلم گفتم یکم لم بده

همونجا تو بغلم رفت که رفت😢

البته خیلی وقت بود که میخواستیم امرحقش برسه😭

احمقانه ترین جمله معروف نی نی سایت :" شما ناراحتی نخون " درمواجه با نظرات مخالف!قطعا کسی که از تبادل نظر و رو به رو شدن با طرز فکرای عمیق تر از خودش میترسه و میخواد تو همون مرداب تحجر و عقب موندگیه خودش دست و پا بزنه و بیشتر فرو بره این جمله رو بکار میبره  
الان چجوره؟ ارامش داره؟

به شدت ارامش داده هر ماه قران ختم میکنه چند ساله خیرات میده ولی مادرم از دنیا سیره به مادیات اهمیت نمیده فقط با نماز و قران ارومه 

ديوانه و دلبسته ي اقبال خودت باشسرگرم خودت عاشق احوال خودت باشيک لحظه نخور حسرت آن را که نداريراضي به همين چند قلم مال خودت باشدنبال کسي باش که دنبال تو باشداينگونه اگر نيست به دنبال خودت باشپرواز قشنگ است ولي بي غم و منتمنت نکش از غير و پر و بال خودت باشصد سال اگر زنده بماني گذرانيپس شاکر هر لحظه وهر سال خودت باش
منم بچه بودم داداشم‌سرطان گرف فوت کرد هیچی ازش یادم نیس ولی چنبار واسش گریه کردم حس میکنم جاش خیلی خ ...

ولی من تمام روزای خوش بچگیم رو با اون گذروندم از خودمم دوسال کوچیکتر بود

خیلی وقت بود چی؟؟؟

راحت بشه😢

اخه خیلی درد میکشید درمانم فایده نداشت

احمقانه ترین جمله معروف نی نی سایت :" شما ناراحتی نخون " درمواجه با نظرات مخالف!قطعا کسی که از تبادل نظر و رو به رو شدن با طرز فکرای عمیق تر از خودش میترسه و میخواد تو همون مرداب تحجر و عقب موندگیه خودش دست و پا بزنه و بیشتر فرو بره این جمله رو بکار میبره  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

خدایا

بسى | 24 ثانیه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز