2789

سلام بچه ها من فردا وقت پریودمه...امروز بی بی چک گزاشتم منفی بود ☹

بی بی چک مدیکور قطره چکانی بود...ممکنه خطا باشه؟

اولین ماه اقدامم بود.

بی_بی_چک# بارداری#  

آخی عزیزم ناامید نشو 

اگه تاخیر داشتی بی بی بزن 

من گفتم اگه پری نشدم بی بی نمی زنم انقد صبر میکنم که پری بیاد اگه اومد که هیچ اگه نه میرم ازمایش  آدم بی بی میزنه منفی میشه بعدش پری میاد ادم عصبی میشه و استرس میگیره 

خداجونم دلم برای نی نی نداشتم تنگه😢😭😭😭 خودت بهمون رحم کن و برامون معجزه کن من بهت ایمان دارم خدای خوبم منتظرم بیشتراز این نذار انتظار بکشیم خیلی دوست دارممم😍😘😙😗

منم دیروز بعد از چن روز تاخیر گفتم ی بیبی بزنم. همین ک زدم یربع بعد اومد لعععععععععععععععنتی😭😭😭

قدر آدم هایی که... زود عصبی میشوند را بدانید... اینها همان لحظه داد میزنند قرمز میشوند، قلبشان درد میگیرد، دستانشان میلرزد... ولی... ولی برای زمین زدن شما هیچ نقشه ای نمیکشند! آنها تمام نقشه شان همان عصبانیت بوده و تمام آنهایی که زود عصبانی میشوند، آدم هایی هستند که رقیق ترین و پاک ترین وجدان را دارند...

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام خوبين من دو ماه پيش كورتاژ داشتم و الان با وجود پيشگيري طبيعي حس ميكنم يه اتفاقاتي تو بدنم ميافته امكان نداشت پريود من به تاخير داشته باشه حتي بعد كورتژم درس سر ماه اومد و كيست اينا ندارم..ديروز بايد پريود ميشدم اما نميشم الان بيبي چك زدم منفي شد مارك رودس نظر شما چيه؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز