الهه_ق مدیر استارتر عضویت: 1396/02/06 تعداد پست: 802 عنوان بارداری 71 بازدید | 1 پست سلام کسی آزمایش غلظت خون در بارداری داده؟ من هفته ششم هستم MI من ۱۷.۹ هست یعنی چی؟ 1397/07/03 | 15:12 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
shabnam7223 عضویت: 1394/07/27 تعداد پست: 3205 رو خود برگه ازمایش نقدار نرمال رو مینویسه. رنج هر ازمایشگاه فرق میکنه ♡♡♡هرکه خود داند و خدای دلش که چه دردیست در کجای دلش♡♡♡♡