2789
عنوان

بی جنبه هااااا

226 بازدید | 17 پست

خدایی بعضیا چرا انقد بی جنبن وروانی .یه تاپیک درباره حجاب یا بی حجاب دیگه گزارش دادن داره یه نظرسنجی بود واسه یه مقاله .بعضیاتون مشکل دارین بخدا

فرقی ندارد بهارباشد یا تابستان،پاییزباشد یا زمستان،هر زمانی که باشد من همچنان میگویم(گه تو این زندگی) 🤤🤤🤤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم تا اومدم نظر بذارم پوکید😕

میشه یه صلوات برای سلامتی خانوادم بفرستین❤❤❤  لطفا یه صلوات هم بفرستین برای سلامتی همگیمون❤#لطفا_کودکان_را_نبوسیم   #من_به_شما_دست_نمیدهم_چون_شما_را_دوست_دارم ✋ 

بقران چرا اینطوریه؟؟؟

من تو بعضی تایپیکا نظر میدم هزار نفر میریزن سرم.عه

استارتر هیچی نمیگه ولی بقیه...

یکم با جنبه و انتقاد پذیر باشید

نصفِ اینایی که خدارو قبول دارن،خدا قبولشون نداره..
سلام تاپیک حجاب و بی حجابی تهش دعواست چون هرکسی دوست داره نظرش رو تحمیل کنه

فعلا که دعوا نشده بود داشتم استفاده میکردم

فرقی ندارد بهارباشد یا تابستان،پاییزباشد یا زمستان،هر زمانی که باشد من همچنان میگویم(گه تو این زندگی) 🤤🤤🤤
منم تا اومدم نظر بذارم پوکید😕

فدای نظرت حالا چی بود نظرت😀😀

فرقی ندارد بهارباشد یا تابستان،پاییزباشد یا زمستان،هر زمانی که باشد من همچنان میگویم(گه تو این زندگی) 🤤🤤🤤
گفتم چی شده. ای که عادیه. کار همیشه شونه.

اخه یهو ترکید جا خوردم 

فرقی ندارد بهارباشد یا تابستان،پاییزباشد یا زمستان،هر زمانی که باشد من همچنان میگویم(گه تو این زندگی) 🤤🤤🤤
فدای نظرت حالا چی بود نظرت😀😀

قربونت عزیزم

دیگه نطقم کور شد نظرم نمیاد😆

میشه یه صلوات برای سلامتی خانوادم بفرستین❤❤❤  لطفا یه صلوات هم بفرستین برای سلامتی همگیمون❤#لطفا_کودکان_را_نبوسیم   #من_به_شما_دست_نمیدهم_چون_شما_را_دوست_دارم ✋ 
اصلا تاپیکها حجابو بدون گزارش میترکونن چون تو قوانین تالیف شده مزخرف اینجا ممنوعه

اخه من نیومدم که سخنرانی کنم درباره حجاب فقط نظرسنجی بود همین

فرقی ندارد بهارباشد یا تابستان،پاییزباشد یا زمستان،هر زمانی که باشد من همچنان میگویم(گه تو این زندگی) 🤤🤤🤤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز