2777
2789
عنوان

فردا😢😢😢😢😢😢

252 بازدید | 39 پست

۱۸ سالمه یازدهمم..ب قدیم میشه سوم دبیرستان..راستش میخام ازتون واسم دعا کنین فردا جدا نیفتم آخه ما س تا دوستیم پارسال خیلی شری کردیم قراره یکیمونو جدا کنن..دعا کنین من جدا نشنم آخه ۵ ساله دوستیم و من خیلی سخ با بقیه ارتباط برقرار میکنم شاید از نظر شما مشکل سطحی باشه ولی بخاطر ش خابم نمیبره..😢

من ۱۸ سالمه ترم ۳ دانشگاهم 😐 

تو ۱۶ سالته 😐

نامه ای به خودم : خودِ عزیزم ، سلام ❤ خیلی بهت بدهکارم ... بخاطر بها دادن به آدمای بی وُجود ... بخاطر حروم کردن تو و احساساتم واسه آدمای بی ارزش ... بخاطر وقتایی که باید صرف تو می‌کردم تا حالت خوب شه اما بخاطر آدمای نامرد خرابش کردم و مریض بودم ... لطفا منو ببخش ❤ از امروز داستان متفاوته 🙃💙 ۹۷/۰۵/۱۴ ||||||||||||| اگر ازم بپرسین زیباترین ، حکیمانه ترین و پرمفهوم ترین جمله ای که خوندی چیه ، پاسخ من به شما این جمله ی پروفسور حسابی هست : " حاصل ضرب توان در ادعا ، همواره مقداری ثابت است ! هر قدر که توان بیشتر باشد ، ادعا کمتر است و بالعکس " 😊

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دختر بخواب فرداصبح باید بری مدرسه 

باشه اگه قابل باشیم دعامیکنیم برات

 یک خانومم که حجته مسلمانی ام امام حسین علیه السلامه این جمله را توی فیلمِ روز واقعه ازیک نصرانی که شاهد واقعه ی کربلا بود شنیدم
من ۱۸ سالمه ترم ۳ دانشگاهم 😐  تو ۱۶ سالته 😐

شاید شما نیمه اولین

من معلمی را با جان ؛فراغ از افکار نان ؛ بهر بهبود جهان پذیرفته ام💫 ✅️اتفاقا هم درس بخونین هم کار کنید .قبول دارم سخته ولی بیسوادی بی پولی و نداشتن جایگاه اجتماعی خيلی سخت تره ✔️

۱۸ترم ۳😐😐😐

منم 19 سالگی فوق دیپلمموگرفته  بودم.16 سالته 😊😊😊

خیلی پیش امده اینجا طلب دعا کردم و خیلی خیلی معجزه وار برام به رحمت خدا انجام شده.بازم التماس دعا گویتان هستم برام دعا کنید مادر و همسر صبوری باشم مادر وهمسر مهربونی باشم بتونم فرزندمو ب شایستگی تربیت کنم .مسائل رو به نحو احسنت یادش بدم.جوری باشم ک خدا بیامرزی برام باشه.این فقط ب همت خودم و دعای شما مقدوره اینکه دعا خیر بدرقه راحت باشه تو تقدیر و سرنوشتت بی مهابا تاثیر گذاره.🙇🙇🙇
۱۸ترم ۳😐😐😐

با اینکه کارت ملیم کنارمه اما به خودم قول دادم وقتمو برای اثباتم به دیگران تلف نکنم

دلیلی برای دروغگوییم وجود نداره☺

نامه ای به خودم : خودِ عزیزم ، سلام ❤ خیلی بهت بدهکارم ... بخاطر بها دادن به آدمای بی وُجود ... بخاطر حروم کردن تو و احساساتم واسه آدمای بی ارزش ... بخاطر وقتایی که باید صرف تو می‌کردم تا حالت خوب شه اما بخاطر آدمای نامرد خرابش کردم و مریض بودم ... لطفا منو ببخش ❤ از امروز داستان متفاوته 🙃💙 ۹۷/۰۵/۱۴ ||||||||||||| اگر ازم بپرسین زیباترین ، حکیمانه ترین و پرمفهوم ترین جمله ای که خوندی چیه ، پاسخ من به شما این جمله ی پروفسور حسابی هست : " حاصل ضرب توان در ادعا ، همواره مقداری ثابت است ! هر قدر که توان بیشتر باشد ، ادعا کمتر است و بالعکس " 😊
منم 19 سالگی فوق دیپلمموگرفته  بودم.16 سالته 😊😊😊

خب دیگه تا فوق بگیرم ۱۹ میشم‌ 😶

نامه ای به خودم : خودِ عزیزم ، سلام ❤ خیلی بهت بدهکارم ... بخاطر بها دادن به آدمای بی وُجود ... بخاطر حروم کردن تو و احساساتم واسه آدمای بی ارزش ... بخاطر وقتایی که باید صرف تو می‌کردم تا حالت خوب شه اما بخاطر آدمای نامرد خرابش کردم و مریض بودم ... لطفا منو ببخش ❤ از امروز داستان متفاوته 🙃💙 ۹۷/۰۵/۱۴ ||||||||||||| اگر ازم بپرسین زیباترین ، حکیمانه ترین و پرمفهوم ترین جمله ای که خوندی چیه ، پاسخ من به شما این جمله ی پروفسور حسابی هست : " حاصل ضرب توان در ادعا ، همواره مقداری ثابت است ! هر قدر که توان بیشتر باشد ، ادعا کمتر است و بالعکس " 😊
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز