2777
2789
عنوان

درد زایمانه؟؟؟؟

349 بازدید | 27 پست

سلام دوستان از صبح کمر دردای خفیف داشتم ،ولی الان چندساعتی میشه کمردردام یکسره و شدیده و به سمت لگنمه درداش ،واڗنمم خیلی درد میکنه وقتی میخام از جام بلند شم ویا پهلو به پهلو بشم 

چیکنم دوستان

آیا نشانه زایمانه؟؟؟

دوست داشته شدن خیلی خوب است حتی اگر دیر شده باشد!

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ترشح که چندوقتیه دارم خیلیمـ زیاده،دل درد ندارم درد کمرمم یکسرس

آخرین بار که رفتی معاینه وضعیت دهانه رحم چطور بود؟ اگر تکون های بچه نرماله عجله نکن. یه کم دیگه صبر کن ببین چطور پیش میره

ارزش ندارد که آدمی برای مبارزه کردن با کوتَه فکران، خود را آزرده سازد؛ زیرا پیروزی بر آن‌ها هیچ ارزشی ندارد.   میکل_آنژ
آخرین بار که رفتی معاینه وضعیت دهانه رحم چطور بود؟ اگر تکون های بچه نرماله عجله نکن. یه کم دیگه صبر ...

قرار بود یکشنبه برم معاینه تا الان معاینه نشدم،فقط از روشکم معاینم کرد گفت سر بچه کاملا پایینه و داره فشار میااره

دوست داشته شدن خیلی خوب است حتی اگر دیر شده باشد!
چیکارا میتونم بکنم ؟؟؟

اگر واقعا درد زایمان باشه حالت سجده و روغن مالی شکم و خوردن شربت عسل زعفرون برات خوبه.‌ اما مطمئن نیستم درد زایمان باشه. دو زانو بشین سرت رو تکیه بده به مبل ببین دردها چطور پیش میره.‌

ارزش ندارد که آدمی برای مبارزه کردن با کوتَه فکران، خود را آزرده سازد؛ زیرا پیروزی بر آن‌ها هیچ ارزشی ندارد.   میکل_آنژ
اگر واقعا درد زایمان باشه حالت سجده و روغن مالی شکم و خوردن شربت عسل زعفرون برات خوبه.‌ اما مطمئن نی ...

الیته شب یه لیوان گل گاو زبون غلیظ دمـ کردم و خوردم  چشم اینکارارم میکنم

دوست داشته شدن خیلی خوب است حتی اگر دیر شده باشد!
الیته شب یه لیوان گل گاو زبون غلیظ دمـ کردم و خوردم  چشم اینکارارم میکنم


چشمت سلامت. انشاالله خیره گلم. به راحتی و سلامتی زایمان کنی. اگر رفتی برای زایمان برای کسایی مثل من که دلشون زایمان طبیعی میخواد دعا کن بتونیم زایمان خوبی‌کنیم.   سوره انشقاق و دعای معراج رو بخون الان اگر میتونی. 

ارزش ندارد که آدمی برای مبارزه کردن با کوتَه فکران، خود را آزرده سازد؛ زیرا پیروزی بر آن‌ها هیچ ارزشی ندارد.   میکل_آنژ
چشمت سلامت. انشاالله خیره گلم. به راحتی و سلامتی زایمان کنی. اگر رفتی برای زایمان برای منم دعا کن بت ...

فداتشم عزیزم ،چشم حتما دعا میکنم اگه خدا قابل بدونه من و 

دوست داشته شدن خیلی خوب است حتی اگر دیر شده باشد!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  12 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  11 ساعت پیش