2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


علائم خشکی چشم اینه که سخت پلک میزنی احساس اصطحکاک داری موقع پلک زدن و یا سوزش هم میتونه باشه ولی نه اینکه یه نقطش

شما احتمالا چشمتون آلوده شده یه قطره استریل بریزین و با شامپو بچه هم بشورید

دل قوی دار، سحر نزدیک است...🕊️

قطره آرتلاک بگیر روزی دوبار بریز 


الان نزدیک یک هفتس هی خوب میشه هی بد قبلا هم این اتفاق افتاد فکر کردم چشمم عفونت کرده رفتم دکتر معاینه کرد گفت مشکلی نداره ولی همون موقع هم یه نقطه میسوخت امشب حس کردم خشک هستش

خدایا به امید تو
الان نزدیک یک هفتس هی خوب میشه هی بد قبلا هم این اتفاق افتاد فکر کردم چشمم عفونت کرده رفتم دکتر معای ...


پیش یه چشم پزشک دیگه هم برو

ولی من حس میکنم با این علائمی که میگی خشکی چشم نیست.

خارش و سوزش  احساس میکنی اب تو چشات نیست سوزن سوزن میشه برو دکتر بهت قطره بده ممکنه علاوه ب ...



از لنز طبی زیاد استفاده میکنم ولی الان یه هفته هست استفاده نکردم

خدایا به امید تو
پیش یه چشم پزشک دیگه هم برو ولی من حس میکنم با این علائمی که میگی خشکی چشم نیست.


مثلا پیش متخصص رفتم خدا تومن ویزیتش بود

میرم یه جای دیگه فردا

خدایا به امید تو
از لنز طبی زیاد استفاده میکنم


شاید مال اون باشه 

یکی از فامیلای ما لنز طبی زیاد استفاده میکرد عفونت شدید کرد داشت کور میشد.

من همیشه از لنز میترسم تا حالا هم تو عمرم استفاده نکردم.


مثلا پیش متخصص رفتم خدا تومن ویزیتش بود میرم یه جای دیگه فردا


اگه تهرانی برو بیمارستان نور یا بینا تو رسالت

بیمارستان فارابی هم مرکز چشم پزشکی هست

اگه اشتباه نکنم لبافی هم برای چشم هست.

شاید مال اون باشه  یکی از فامیلای ما لنز طبی زیاد استفاده میکرد عفونت شدید کرد داشت کور میشد. ...


من شیش ساله لنز استفاده میکنم دیگه حرفه ای شدم همیشه رعایت میکنم

حس اینکه توی چشمم آب نیست و خشکه رو میفهمم


خدایا به امید تو
اگه تهرانی برو بیمارستان نور یا بینا تو رسالت بیمارستان فارابی هم مرکز چشم پزشکی هست اگه اشتباه نک ...


مرسی عزیزم از اینکه نظر گذاشتی نه تهران نیستم

خدایا به امید تو
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز