2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خوبه داره فارسی میگه نظر ندین!!!

الهام خانوومی هسدم😍قبلا تو سایت دوستای خیلی زیادی داشتم ک حالا که بعد ۳سال برگشتم اکثرا قطع دسترسی شدن🥺خوشحال میشم اگه تو تاپیکی منو دیدی و شناختی بهم بگی🥰💕

پارسا خوبه ولی زیاد شده به نظرم سامیار و رادین خوبه اما بازم انتخاب با خودتونه 

  

گل شیشه ای:سرباز ۱:اون دختر کوچولوإ ، یه ساله هروقت با قطار میام جبهه میبینمش...سرباز ۲:پس چرا مثل بقیه گل هاشو نمیده ؟ سرباز ۱:اون گل هاشو همینجوری نمیده بابتشون پول نمیگیره ، منتظره تا بچه‌ها برن کنار...                                                         سرباز ۲:برن کنار ؟ برای چی؟!                                         سرباز ۱:تا اون ادمی که دنبالشه رو پیدا کنه                     سرباز ۲:خب ، مگه کی رو میخواد پیدا کنه ؟                      سرباز ۱:اون ادمی رو که قراره شهید بشه                           سرباز ۲:این..این دخترکوچولو تا حالا به هر ادمی که گل داده اون ادم  شهید شده ...................لای لا لا لای لا لای لا لایییی...لای لالا لای لالای لاییی

بنیامین یاسین کیان آراد آدرین 

گل شیشه ای:سرباز ۱:اون دختر کوچولوإ ، یه ساله هروقت با قطار میام جبهه میبینمش...سرباز ۲:پس چرا مثل بقیه گل هاشو نمیده ؟ سرباز ۱:اون گل هاشو همینجوری نمیده بابتشون پول نمیگیره ، منتظره تا بچه‌ها برن کنار...                                                         سرباز ۲:برن کنار ؟ برای چی؟!                                         سرباز ۱:تا اون ادمی که دنبالشه رو پیدا کنه                     سرباز ۲:خب ، مگه کی رو میخواد پیدا کنه ؟                      سرباز ۱:اون ادمی رو که قراره شهید بشه                           سرباز ۲:این..این دخترکوچولو تا حالا به هر ادمی که گل داده اون ادم  شهید شده ...................لای لا لا لای لا لای لا لایییی...لای لالا لای لالای لاییی
☺️اشكالي نداره 😃 اره ميخواستم گزينه بزنن كه درصد هارو مقايسه كنم

پسرم بیست روزشه پدر شوهرم گذاشت سامیار خودم دوس ندارم اما همه میگن قشنگه شایدم چون پدر شوهرم گذاشته این قد بدم میاد  فربد قشنگ تره

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز